  • 1. Data: 2004-01-20 12:56:18
    Temat: [mbank] komunikat - oferta
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Chyba jeszcze nie było - właśnie coś takiego zobaczyłem u siebie w
    komunikatach w mBanku:

    Data rejestracji 20-01-2004
    Data wygaśnięcia 01-02-2004
    Typ komunikatu Wiadomość od mBanku

    Opis
    Twoje średnie wpływy do mBanku wyniosły xxxx zł. Kwota ta jest podstawą do
    przyznania kredytu odnawialnego.
    Sprawdź swoją zdolność kredytową w kalkulatorze mBanku i skorzystaj z
    atrakcyjnej oferty kredytowej na podstawie wybranej procedury oceny
    zdolności kredytowej (np. na podstawie historii rachunku).
    +link:Wniosek o kredyt odnawialny z kalkulatorem.
    ----

    Myślałem, że komunikaty miały służyć tylko do informowania o niewykonanych
    transakcjach. Widać znależli też inne zastosowanie ;-)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 2. Data: 2004-01-20 13:54:48
    Temat: Re: [mbank] komunikat - oferta
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Opis
    > Twoje średnie wpływy do mBanku wyniosły xxxx zł. Kwota ta jest podstawą do

    A ja mam podobnie tylko ze troche inaczej.

    "Twoje średnie wpływy do mBanku wyniosły xxxx zł. Kwota ta jest podstawą do
    przyznania karty kredytowej
    z limitem wynoszącym ok. yyyy zł*. Sprawdź swoją rzeczywistą zdolność
    kredytową w kalkulatorze we wniosku."

    Lecz aby bylo smieszniej to komunikat ten pojawil sie przy ekoncie podczas
    gdy nie jest ono zasilane w ogole
    a zasilany jest eMax gdzie zadnego komunikatu nie bylo.

    PiotR

  • 3. Data: 2004-01-20 14:10:15
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "PiotR" <p...@p...com> napisała:

    > Lecz aby bylo smieszniej to komunikat ten pojawil sie przy ekoncie podczas
    > gdy nie jest ono zasilane w ogole
    > a zasilany jest eMax gdzie zadnego komunikatu nie bylo.

    Karta jest powiazana z eKontem a nie eMaxem, poza tym oni i tak sumują
    wpływy eMaxa i eKonta, więc pewnie stąd wziął się tutaj komunikat.

    Poczekam troche, może mi też zaoferują KK - przydała by mi się (w
    przeciwieństwie do kredytu)

  • 4. Data: 2004-01-20 14:27:11
    Od: "mISZA" <1...@i...pl>

    > Lecz aby bylo smieszniej to komunikat ten pojawil sie przy ekoncie podczas
    > gdy nie jest ono zasilane w ogole
    > a zasilany jest eMax gdzie zadnego komunikatu nie bylo.

    bo karta kredytowa jest powiązana z eKontem, a przy liczeniu wpływów liczą
    się także wpływy z eMaxów

  • 5. Data: 2004-01-20 17:38:34
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>

> [...]
    >
    > Myślałem, że komunikaty miały służyć tylko do informowania o niewykonanych
    > transakcjach. Widać znależli też inne zastosowanie ;-)

    U mnie to samo, ale jak zacząłem na próbę wypełniać wniosek, to koniec
    końcem system napisał, że jednak nie mam zdolności kredytowej :) Niezły
    ubaw.
    Pozdrawiam
    Michał Masłowski

  • 6. Data: 2004-01-21 06:51:23
    Od: A_Zet <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Jan 2004 13:56:18 +0100, gornik <g...@g...w.pl>
    napisał(a):

    >Chyba jeszcze nie było - właśnie coś takiego zobaczyłem u siebie w
    >komunikatach w mBanku:

    Moze troche obok tematu, ale jednak...

    Banki zaczynaja dosc intensywnie szukac chetnych na kredyt po prostu,
    kredyt dajacy mozliwosc uatrakcyjnienia lokat. Bo z tym zaczyna byc
    coraz gorzej, splaszcza sie ten swiatek ze az nieprzyjemnie...

    Ja otrzymalem podobna oferte, ale tylko posrednio z banku,
    bo z supermarketu, z Auchana. Do karty Auchana jest obligatoryjnie
    przypisany kredyt gotowkowy w wysokosci 20% przyznanego limitu
    kredytowego. I w uznaniu moich obrotow czy czego tam nie brano pod
    uwage, zwiekszono mi limit kredytu gotowkowego do 50%. Zwazywszy,
    ze sam limit jest w wysokosci 2x dochodow, to oznacza, ze od reki
    mozna dostac kredyt gotowkowy rowny miesiecznym dochodom klienta,
    kredyt stosunkowo nisko oplacany, zatem chyba dosc atrakcyjny.

    I to kredyt bez zadnych kwiatkow w rodzaju opisanego nizej w watku
    przez MM, ze po wypelnieniu wniosku kredytu nie przyznano. :-)))

    --
    Adek {maile na adres z newsow przed czytaniem są wrzucane
    do kosza. Wlasciwy to adek124(małpa)w.domku.prv.pl}

  • 7. Data: 2004-01-21 08:46:23
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    cze
    też dostałem ..
    tylko ze od połowy listopada załatwiam KO ... jestem już po wizycie kuriera.
    Ale zdolności kredytowej zgodnie z dziwnymi ich przepisami nie mam (zbyt
    krótka umowa o pracę).

    p.s.
    Po wielu pytaniach: dlaczego zdolność kredytową będzie miała osoba której
    dochody to umowa o prace/zlecenie, a nie bedzie jej miala osoba z umową o
    pracę (trwającą jeszcze krócej niż rok), do dziś nie dostałem
    satysfakcjonującej odpowiedzi ...

    slovek