  • 1. Data: 2003-05-14 12:00:59
    Temat: [ot] Kawal (bankowy ;)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Przyjezdza przedstawiciel z zarzadu banku z Portugalii do centrali
    banku
    w Polsce. Jest poczatek roku, w calym banku wyplacali bonusy (???),
    wiec
    postanowil dowiedziec sie czy pracownicy sa zadowoleni z otrzymanych
    premii.

    Wchodzi do gabinetu prezesa i pyta:
    * No jak tam, dobrze idzie biznes? Zadowoleni jestescie z bonusów?
    * A dziekuje, dziekuje, jestem bardzo zadowolony - odpowiada prezes
    * A na co przeznaczyliscie swoja premie?
    * Za czesc pieniedzy kupilem sobie nowy jacht...
    * A reszta?
    * Za reszte kupilem sobie pakiet akcji naszej firmy. Jestem bardzo
    szczesliwy, dziekuje raz jeszcze.

    Ucieszyl sie przedstawiciel, ze istnieje gleboka wiara pracowników w
    sukces
    firmy i inwestuja nawet w akcje. Krazy dalej po biurze. Wchodzi do
    gabinetu
    Vice-Prezesa, i mówi:
    * Dzien dobry, wszystko w porzadku? Przyszedlem spytac czy
    usatysfakcjonowany jestes tegorocznymi premiami?
    * Bardzo jestem uradowany, nie spodziewalem sie az takiej hojnosci.
    Serdecznie dziekuje... bede sie przykladal do pracy jeszcze mocniej,
    bo
    widze, ze doceniana jest w naszej firmie ciezka praca.
    * A na co przeznaczyles swoja premie?
    * Za czesc pieniedzy kupilem sobie piekna wille na Lazurowym
    Wybrzezu....
    * A reszta?
    * Reszte zainwestowalem w akcje naszej firmy, zeby w przyszlosci
    czerpac
    zyski.

    Jeszcze bardziej ucieszony przedstawiciel szykuje sie powoli do
    wyjazdu,
    zeby zdazyc na samolot. Przed wyjazdem postanawia zajrzec jeszcze do
    oddzialu, a przy kasie siedzi asystent i napierdala co sil w
    klawisze.
    Oczy
    podkrazone, fryzura w nieladzie, wokól porozrzucane puszki po Red
    Bullu.
    Podchodzi wiec, zeby spytac czy ów czlowiek tez jest zadowolony z
    bonusa
    (bede mial pelen obraz - pomyslal):
    * Dzien dobry, jestem z Portugalii, chcialem spytac, czy dobrze sie
    panu
    pracuje w naszej firmie. Czy wysokosc bonusa pana zadowala?
    * Tak, tak, dziekuje - odpowiada pracownik, nie odrywajac sie nawet
    od
    klawiatury.
    * A na co przeznaczyl pan te pieniadze?
    * Kupilem sobie nowy garnitur - odpowiada z duma kasjer
    * A reszta?
    * Reszte dolozyla mama....

  • 2. Data: 2003-05-14 12:16:28
    Temat: Re: [ot] Kawal (bankowy ;)
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Michał pisze:

> [...]
    > w Polsce. Jest poczatek roku, w calym banku wyplacali bonusy
    > wiec postanowil dowiedziec sie czy pracownicy sa zadowoleni
    [...]
    > * A na co przeznaczyl pan te pieniadze?
    > * Kupilem sobie nowy garnitur - odpowiada z duma kasjer
    > * A reszta?
    > * Reszte dolozyla mama....
    Staaary kawał z czasów kiedy to banki dawały częściej premie niż
    odprawy wynikające z kodeksu pracy. ;-)

    ( . '">
    ) L_
    ( /[__
    <^ |mj

  • 3. Data: 2003-05-15 05:24:45
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    me.or.workplace.pl...
    > Wiosenną porą czytam pl.biznes.banki

    fajny z małym ale ... odnosi się nie tylko do banków

    --
    Matovy