  • 1. Data: 2004-02-06 21:23:42
    Temat: KK w Rosji
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Mam zamiar zrobić kilka rezerwacji hotelowych w Rosji płacąc przez Internet
    karta kredytową. Oni chcą aby poza podaniem numeru KK (w łączu kodowanym)
    wysłac im faksem zgodę na obciążenie KK na konkretną kwotę jako zapłatę za
    konkretną usługę (tego prawdopodobnie wymaga od nich ich bank).

    Czy Waszym zdaniem takie transakcje w Rosji sa bezpieczne ? Czy zdarzyły
    sięe Wam jakies oszustwa przy tym ?

  • 2. Data: 2004-02-08 20:35:05
    Temat: Re: KK w Rosji
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > konkretną usługę (tego prawdopodobnie wymaga od nich ich bank).
    >
    > Czy Waszym zdaniem takie transakcje w Rosji sa bezpieczne ? Czy zdarzyły

    Rosjanie przyjmuja rezerwacje hotelowe na podstawie faksu zwyklego, lub
    odmawiaja, nikt nigdy w zadnym hotelu o karte nie prosil, najprawdopodobniej
    probujesz zalozyc rezerwacje przez jakis system typu all-hotels.ru
    proponowalbym Ci, jesli rezerwujesz realny hotel, zrobic to przez Intourist,
    jesli nie potrzebujesz do wizy - to można przez rosyjski, wystawia Ci
    fakture z Luksemburskiego oddzialu. Inturist w Rosji ma ceny na hotele
    lepsze na ogol, niz w samych hotelach "ze slupa" .

    Wojtek