    From: "alexy" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w Multibanku
    Date: Fri, 19 Apr 2002 20:31:54 +0200

    >Hehehe. Zobacz na tempo w jakim ten bank wprowadza nowe produkty

    Bardzo szybko wprowadza, przyznaję i jestem pełen podziwu

    >(wszystko przez net i telefon, karty, linia kredytowa, kredyty,
    >kredyty hipoteczne, zdaje sie ze jest albo bedzie rachunek dla malych
    >firm

    Jest rachunek dla małych firm. Business Class, jeśli o to Ci chodzi.

    i przelewy na ZUS, jak AMRA napisal niedlugo karta kredytowa o
    >czym sam tez slyszalem,

    No właśnie tej karty nie moge sie doczekać, tak naprawde zależy mi zwłaszcza,
    żeby to było MC, bo na razie brakuje mi tylko tego, że mam do dyspozycji
    jedynie karty jednego systemu.

    zdaje sie ze niedlugo waluty).

    >I teraz powiedz kto jeszcze robi to w podobnym tempie. (KB dwa lata
    >robi internet, Citek dopiero teraz wypuszcza MC, o MC Slaskiego
    >slychac jakos od pol roku i ani widu)
    >
    >Przeciez w takim banku nie pracuje milion osob. Do wszystkiego trzeba
    >dopracowac i przetestowac system i procedury. Troche trwaja szkolenia
    >- przeciez ci ludzie sie nie rozdwoja.

    Ja to rozumiem. Ale (od razu zaznaczam, że nie znam sie na bankowości, mam z
    nia tyle wspólnego, że miałem konta w kilku bankach) moim zdaniem nie ma
    problemu, żeby mieć nie tylko Vise, ale i MC. Tak? Zaznaczam jeszcze raz: nie
    znam sie, ale tak sobie to wyobrażam, przecież WBK chyba od razu miał oba
    systemy.
    Pozdrawiam

    >Szymon

    archiwum i przeszukiwanie newsów