  • 21. Data: 2007-01-23 12:55:51
    Temat: Re: KK w Inteligo ?
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    > IMHO to się dotyczy "marmurowego" PKO BP, a nie Inteligo.

    bo to w zasadzie coraz mniejsza roznica jest

    > W Inteligo też jest karta kredytowa VE
    > http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_ka
    rta_kredytowa.htm
    > ale jest de facto karta do linii kredytowej: 0 dni grace period ale za
    > to bezprowizyjne wypłaty w bakomatach PKO BP.

    to juz mam na debetowej :)
    do tego umowa kredytowa, nie, to raczej nie na miejscu dla mnie

    a co robi cala masa ludzi ktorzy maja konto w inteligo ?
    gdzie macie swoje KK ?

    M.

  • 22. Data: 2007-01-23 13:03:09
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > A co daje Gold poza tym, ze oplata za wznowienie jest dlusza ? Bo chyba
    > nie chodzi o wrazenie na kasjerce w sklepie, ktora nie odroznia karty
    > zlotej od zoltej, a srebrnej od platyny... Znizki na Golda tez sa chyba
    > takie same jak na inne.

    Zniżki są większe popatrz na stonę:

    http://tinyurl.com/2jdrjw

    silver 10% to gold 15 albo czasami 20 ale też nie w każdym przypadku bo
    czasami jest tylko jedna zniżka dla wszystkich kart.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 23. Data: 2007-01-23 13:16:23
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Marcin Swietochowski wrote:

    > Jakos Citi mi sie zle kojarzy, dziurawy i wolny dostep przez internet
    > ogolnie zla renoma, wysokie koszty, jakos mi sie nie chce wierzyc
    > ze jest tak pieknie ?

    Dziurawy to fakt mieli wpadki ale przez to jeżeli chodzi o reklamację
    jest u nich bardzo przyjemnie - przynajmniej z tego co wyczytałem tutaj
    na grupie bo ja nie miałem jeszcze okazji potestować ;) Dostęp przez
    internet wolny to już zależy po prostu od Twojego łącza bo ich DC nie
    jest w Polsce tylko w Azji. Sam interface www jest jaki jest, ale powiem
    ci, że do KK wystarcza w zupełności - mówi to user multi i mbanku.
    Jedynie tak zwana "onlajnowość" tutaj kuleje ale czy to jest problem ?
    Dla mnie jak na razie nie.
    Wysokie koszty? Tak jak już napisałem dostałem KK silver-BP z minimum
    formalności 1 papier czyli ksero dowodu. W piątek miałem wizyte a w
    środę miałem kartę w domu.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 24. Data: 2007-01-23 13:18:40
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > Potwierdzam. Citi ostatnio idzie w dobrym kierunku. Mam kk Citi - BP i
    > nawet zalozylem sobie konto direct. Nie jest ani drogo ani niefajnie,
    > dlatego tez szczerze polecam oferte tego banku.

    Mam pytanko odnośnie direct - jak wygląda obsługa przez www ? Czy jest
    to ten sam moduł co przy KK czy to jest osobna platforma? Bo z linków,
    które są postawione na głównej i stronach jakie się wyświetlają mam
    wrażenie, że się różnią.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 25. Data: 2007-01-23 13:22:13
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > to ten sam moduł co przy KK czy to jest osobna platforma? Bo z linków,
    > które są postawione na głównej i stronach jakie się wyświetlają mam

    To samo. Logując sie do konta direct widzisz rowniez rachunek kk. Dla
    mnie ten system az tak tragiczny nie jest.
    Np. wole go bardziej niz ten z Lukasa/VW direct

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 26. Data: 2007-01-23 14:22:16
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > To samo. Logując sie do konta direct widzisz rowniez rachunek kk. Dla
    > mnie ten system az tak tragiczny nie jest.
    > Np. wole go bardziej niz ten z Lukasa/VW direct

    Mnie w sumie to tylko jedno boli co kiedyś widziałem u kolegi - jak
    wpisujesz nr rachunku na który wysyłasz przelew bo nie możesz zrobić
    ctrl+c i v bo tam masz porobione pola pierwsze 2 a reszta po 4 - a
    reszta jest do zaakceptowania.

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 27. Data: 2007-01-23 14:48:05
    Od: Marcin Swietochowski <d...@u...pl>

    > Zniżki są większe popatrz na stonę:
    >
    > http://tinyurl.com/2jdrjw
    >
    > silver 10% to gold 15 albo czasami 20 ale też nie w każdym przypadku bo
    > czasami jest tylko jedna zniżka dla wszystkich kart.

    widze, widze
    ma sens, tylko w umowie mam wpisane 950brutto ;)
    a ryczalt delegacje i podobne dodatki sie zapewne nie licza, na razie
    wypelnilem prosbe o kontakt i czekam co mi zaproponuja...

    M.

  • 28. Data: 2007-01-23 16:28:12
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    > widze, widze
    > ma sens, tylko w umowie mam wpisane 950brutto ;)
    > a ryczalt delegacje i podobne dodatki sie zapewne nie licza, na razie
    > wypelnilem prosbe o kontakt i czekam co mi zaproponuja...

    Z tego co pamiętam to właśnie się liczy znaczy u mnie z tego co pamiętam
    to Pan liczył wszystko na oko pensja+premie+jakieś inne. Poza tym nikt
    od Ciebie nie będzie wymagał zaświadczenia więc czy powiesz 900 czy 1900
    to chyba nie stanowi większej różnicy. Poza tym tak jak już mówiłem i
    inni na tej grupie podawali możesz w ogóle tego nie podawać i też
    dostaniesz :)

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 29. Data: 2007-01-23 16:33:11
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

> [...]

    to Pan liczył wszystko na oko pensja+premie+jakieś inne. Poza tym nikt
    od Ciebie nie będzie wymagał zaświadczenia więc czy powiesz 900 czy 1900
    to chyba nie stanowi większej różnicy i tak dostaniesz z limitem 2-3k. A
    jeżeli będziesz aktywnie używał to ci na pewno ten limit podskoczy.

    --
    Bartosz 'bart' Nowakowski

  • 30. Data: 2007-01-23 20:45:53
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > a mille? ;-( daj spokoj, srednio przy 1 na 3 logowania dowiaduje sie, ze
    > NIE MAM zadnej karty wydanej przez ten bank!!! a mam dwie

    Jak na "dziennikarza" to siakoś mało rzetelny jesteś...;-)
    Do Millenetu loguję się więcej niż 30x w miesiącu i nie mam takich
    kłopotów...
    Nie to że nigdy ale żeby co trzeci raz - weź nie zmyślaj tylko powiedz czym
    ci Mille za skórę zalazło...;-)

    Slavekk