  • 11. Data: 2005-07-08 16:45:23
    Temat: Re: KK w ING a podgląd w ING bankonline
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" wrote:
    > http://skocz.pl/xkk

    Fajny ten post, a nawet że tak powiem zalgorytmizowany ;-)
    Ja kartę dostałem bez problemu, nawet zadziałała na trzeci dzień.
    Co do bankonline: dzisiaj oddział twierdzi że karta się nie przypięła
    dlatego, że swego czasu zamkąłem ROR nie zamykając ING bankonline (czy może
    Ciebie dotyczy też taki przypadek?). Mają coś w tym dłubać, najnowszy termin
    podglądu to wtorek. Zobaczymy, jakby co nie wypowiedziałem jeszcze umowy
    starej, przenoszonej karty.

    Bogdan B.

  • 12. Data: 2005-07-08 16:46:39
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    mm wrote:

    > Sama karta nie ma podglądu. Trzeba otworzyć (bezpłatne) OKO, wtedy
    > jest pogląd także do karty.

    To wiem, OKO i bankonline miałem dużo wcześniej.

  • 13. Data: 2005-07-09 11:42:57
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Bogdan B. napisał(a):
    > Fajny ten post, a nawet że tak powiem zalgorytmizowany ;-)

    Być może. Skrzywienie zawodowe.

    > Co do bankonline: dzisiaj oddział twierdzi że karta się nie przypięła
    > dlatego, że swego czasu zamkąłem ROR nie zamykając ING bankonline (czy może
    > Ciebie dotyczy też taki przypadek?).

    Nie. Ja mam cały czas OKO i do niego podgląd przez net.
    To co Ci opowiadają to jakaś kolejna ciekawostka. Skoro zamknąłeś ROR to
    zamknięcie dostępu do niego przez sieć wymaga oddzielnej dyspozycji?
    Zawsze wydawało mi się, że jak zamykam rachunek to wraz ze wszystkimi
    kanałami dostępu i nie muszę ich wszystkich oddzielnie zamykać. Tak
    przynajmniej było w innych bankach.

    Piotr Hołda

  • 14. Data: 2005-07-09 13:07:20
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

> [...]

    > ze wszystkimi kanałami dostępu i nie muszę ich wszystkich oddzielnie
    > zamykać. Tak przynajmniej było w innych bankach.

    ING bankonline kilka lat temu miał tak, że "przysługiwał" tylko posiadoczom
    ROR. Tak pisało w regulaminie, a na dostęp była osobna umowa. Ja miałem ROR
    i OKO. Zamknąłem ROR ale zatrzymałem OKO. Formalnie - dysponent przy
    zamykaniu ROR powinien sprawdzić czy nie mam bankonline i zamknąć ten
    dostęp. Ja wypowiedzenie ROR z przemedytacją złożyłem u
    dysponentki-sklerotyczki co do której miałem pewność że nic nie wie i nic
    nie zamknie ;-). Miałem więc dostęp do OKO, a od zeszłego roku też do karty
    przedpłaconej. Teraz dzwoniąc na helpline bankonline dowiedziałem się, że
    rachunkiem na którym wisi mój dostęp do bankonline, jest zamknięty ROR.
    Jakie to ma konsekwencje nie wiem dokładnie, bo ten przypadek zdaje się
    otumanił oddział i helpline - nie wiedzą albo nie chcą powiedzieć.

    Bogdan B.