    From: "Bogdan B." <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK w ING a podgląd w ING bankonline
    Date: Sat, 9 Jul 2005 15:07:20 +0200

    "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" wrote:

    > Nie. Ja mam cały czas OKO i do niego podgląd przez net.
    > To co Ci opowiadają to jakaś kolejna ciekawostka. Skoro zamknąłeś ROR
    > to zamknięcie dostępu do niego przez sieć wymaga oddzielnej
    > dyspozycji? Zawsze wydawało mi się, że jak zamykam rachunek to wraz
    > ze wszystkimi kanałami dostępu i nie muszę ich wszystkich oddzielnie
    > zamykać. Tak przynajmniej było w innych bankach.

    ING bankonline kilka lat temu miał tak, że "przysługiwał" tylko posiadoczom
    ROR. Tak pisało w regulaminie, a na dostęp była osobna umowa. Ja miałem ROR
    i OKO. Zamknąłem ROR ale zatrzymałem OKO. Formalnie - dysponent przy
    zamykaniu ROR powinien sprawdzić czy nie mam bankonline i zamknąć ten
    dostęp. Ja wypowiedzenie ROR z przemedytacją złożyłem u
    dysponentki-sklerotyczki co do której miałem pewność że nic nie wie i nic
    nie zamknie ;-). Miałem więc dostęp do OKO, a od zeszłego roku też do karty
    przedpłaconej. Teraz dzwoniąc na helpline bankonline dowiedziałem się, że
    rachunkiem na którym wisi mój dostęp do bankonline, jest zamknięty ROR.
    Jakie to ma konsekwencje nie wiem dokładnie, bo ten przypadek zdaje się
    otumanił oddział i helpline - nie wiedzą albo nie chcą powiedzieć.

    Bogdan B.