  • 11. Data: 2002-02-13 18:15:54
    Temat: Re: KK - user guide ;)
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Co z tego ma Bank??????

    bank czatuje na platnosci nieterminowe, na kredyt w karcie (ten prawdziwy
    - kiedy nie splacisz wszystkiego).
    bank pobiera duze oplaty za wyplaty z bankomatu (i czasem inaczej liczy wtedy
    odsetki [w kazdym razie Citi - Lukas chyba tez...]).
    bank pobiera w koncu oplate roczna i jak sie dobrze przyjzec, to przy
    przecietnym uzyciu kredytu z karty (tym darmowym) to dosc przyzwoity zarobek.
    dlatego jesli juz masz karte, to TOBIE oplaca sie korzystac z niej na calego
    - wtedy oplaty stale rozkladaja sie na duze kwoty i moze nawet wychodzi sie
    na tym do przodu ;)

    pozdrawiam

    romek

  • 12. Data: 2002-02-13 19:13:39
    Od: Daniel Walczak <a...@e...com.pl>

    On Wed, 13 Feb 2002 18:41:53 +0100, "Krzysztof" <k...@p...fm>
    wrote:

    > A co w przypadku, gdy spłacę np. połowe zadłużenia. Odsetki będa od kwoty
    > niespłaconej, czy od całości.

    Chyba od całości, szczerze mówiąc nie znalazłem tego w regulaminie.
    Generalnie napisane jest, że rezygnują z odsetek w przypadku spłaty całości,
    czyli pewnie do momentu wpłaty te odsetki, ktore naliczyly się od całości, a
    od spłaty zmniejsza Ci się saldo i odsetki lecą od niższej kwoty (jak przy
    zwykłym kredycie).

    Axe

  • 13. Data: 2002-02-13 19:37:17
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > 1) Ile dni sie czeka na karte u Lucasa w trybie zwyklym?

    Pewnie z miesiąc- zalezy w jaki sposób zalatwiasz :-)

    > 2) jaka jest sensowna alternatywa dla Lucasa obecnie?

    BZWBK, ale tam strasznie olewają nawet kasiastych klientów (vide: Casus
    BZWBK parę postów niżej),
    Raifajzen, Citibank (nie polecam, a nawet odradzam), Pekao "Qualiflyer" (ale
    droga :-(
    Lukas mimo wszystko wydaje się być najlepszy :-)
    Grzegorz

  • 14. Data: 2002-02-13 19:44:02
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    calego
    > - wtedy oplaty stale rozkladaja sie na duze kwoty i moze nawet wychodzi

    No to jutro tuptam do banku :)

  • 15. Data: 2002-02-13 20:12:41
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > No to jutro tuptam do banku :)

    no to powodzenia! ;-)

    a najkrotszy user guide dla posiadaczy KK czy to Lukasa czy Citi:
    1. nalezy bezwzglednia splacac calosc zadluzenia w terminie, a profilaktycznie
    lepiej nawet dzien przed temrinem ;)
    2. nie nalezy wyplacac gotowki w bankomacie przy pomocy takiej karty.

    pozdrawiam

    romekk

  • 16. Data: 2002-02-13 21:36:18
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    Citibank (nie polecam, a nawet odradzam

    a to dlaczego?

    dobek

  • 17. Data: 2002-02-13 21:44:06
    Od: "AK" <a...@p...onet.pl>

    "Roman Kubik" <W...@p...com.pl> wrote in message

    > a najkrotszy user guide dla posiadaczy KK czy to Lukasa czy Citi:
    > 1. nalezy bezwzglednia splacac calosc zadluzenia w terminie, a
    profilaktycznie
    > lepiej nawet dzien przed temrinem ;)

    tu bym polemizowal zwlaszcza dla karty Citi :)

    > 2. nie nalezy wyplacac gotowki w bankomacie przy pomocy takiej karty.

    absolutna prawda, masz moje pelne poparcie

    -adrian

  • 18. Data: 2002-02-14 07:07:27
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Citibank (nie polecam, a nawet odradzam
    >
    > a to dlaczego?

    Bo drogo- jest to jedna z najdroższych kart, a co do reszty, to poszukaj w
    archiwum jak w citi traktuje się klientów- niektórzy sobie chwalą, a niektórzy
    ... z przewagą tych ostatnich niestety.
    Grzegorz

  • 19. Data: 2002-02-14 07:53:17
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Grzegorz napisał(a) w wiadomości: ...

    >Bo drogo- jest to jedna z najdroższych kart, a co do reszty, to poszukaj w
    >archiwum jak w citi traktuje się klientów- niektórzy sobie chwalą, a
> [...]

    Tu nie ma co czytac archiwum. Wszyskie pomyje citi dostaje za konta osobiste
    karty kredytowe wprowadzili jako jedni z pierwszych na dobrych warunkach (o
    ile sie nie zadluzasz).
    I co jak co tutaj nie jest tak zle choc inne banki ich przegonily.

  • 20. Data: 2002-02-14 08:18:06
    Od: "Dobek" <d...@p...onet.pl>

    > Bo drogo- jest to jedna z najdroższych kart, a co do reszty, to poszukaj w
    > archiwum jak w citi traktuje się klientów- niektórzy sobie chwalą, a
> [...]
    Z opinii a tej grupie wynika jedozacznie, ze kk CITI to jedna z lepszych
    ofert tego typu w Polsce. Poza tym mam ta karte od chyba 3-4 lat i ani razu
    nie zdarzyla sie "zadna" obsuwa. Troche obiektywizmu.

    dobek