  • 1. Data: 2005-08-16 21:10:33
    Temat: KK pod lokatę
    Od: coredump <n...@s...pl>

    Witam,
    mam dla Was 4 pytania na które poszukuje odpowiedzi ;) Jeśli takowe
    się pojawią, z góry dziękuję i pozdrawiam,

    1. Czy ktoś wie jakie banki (poza Multi) wydają kartę kredytową pod
    lokatę? Słyszałem, że coś podobnego oferuje BPH, ale na ich
    stronie nie mogę nigdzie tego znaleść.

    2. Co się stanie w przypadku opóźnienia ze spłatą zadłużenia?
    (chodzi mi konkretnie o to, jakiego typu zabezpieczeniem jest ta
    lokata, czy pobierana jest z niej w celu pokrycia należności tylko
    zaległa suma, czy całość)

    3. Co dokładnie oznacza udzielenie bankowi pełnomocnictwa do lokaty?
    (zgaduje - bank staje się 'właścicielem' pieniędzy do czasu trwania
    umowy o kk?)

    4. Czy aby uzyskać KK Multi trzeba mieć ukończone 21 lat? (tej
    informacji również na stronie MB nie znalazłem, znajdywałem
    natomiast na innych poświęconych KK)

    --
    coredump <c...@o...pl>

  • 2. Data: 2005-08-16 21:31:14
    Temat: Re: KK pod lokat
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > 1. Czy ktoś wie jakie banki (poza Multi) wydają kartę kredytową pod
    > lokatę? Słyszałem, że coś podobnego oferuje BPH, ale na ich
    > stronie nie mogę nigdzie tego znaleść.

    charge - Fortis

> [...]
    > (chodzi mi konkretnie o to, jakiego typu zabezpieczeniem jest ta
    > lokata, czy pobierana jest z niej w celu pokrycia należności tylko

    a) zostaniesz poproszony o splate
    b) zostaniesz poproszony o splate i oddanie karty
    c) zostaniesz poproszony o oddanie karty a splata zostanie dokonana z lokaty

    zalezy od banku, stazu, wplywow, znajomosci, itp. imho = im bardziej
    "elektroniczny" bank tym sztywniejsze procedury....

    > 3. Co dokładnie oznacza udzielenie bankowi pełnomocnictwa do lokaty?
    > (zgaduje - bank staje się 'właścicielem' pieniędzy do czasu trwania
    > umowy o kk?)

    ogolnie - bank moze w okreslonym przypadku lokate zerwac i "zatrzymac" sobie
    odpowiednia kwote na pokrycie zobowiazan, jak rowiez nie mozesz samodzielnie
    dysponowac owa lokata bez zgody banku

    Pozdr.,
    Piotr

  • 3. Data: 2005-08-18 18:40:00