  • 1. Data: 2005-08-16 18:38:47
    Temat: Transakcje KK w BPH
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Macie transakcje KK w BPH na bierząco? Bo mnie się urywa na 04-08,
    spłaty zresztą też nie widać.
    Zaczyna mnie to online inaczej wkurzać.

  • 2. Data: 2005-08-16 19:02:53
    Temat: Re: Transakcje KK w BPH
    Od: "Amigo40" <a...@p...onet.pl>

    > Macie transakcje KK w BPH na bierząco? Bo mnie się urywa na 04-08,
    > spłaty zresztą też nie widać.
    > Zaczyna mnie to online inaczej wkurzać.

    Jeżeli wpłaciłeś w weekend to środki będziesz miał dostępne dopiero jutro rano.
    Każda wpłata(do 20 w sezamie) na rachunek karty kredytowej jest widoczna dopiero
    następnego dnia.

    Jeżeli np. wpłaciłeś w sobotę to środki będziesz miał dopiero dostępne(widoczne)
    w środę bo w poniedziałek było święto(zaksiegowane we wtorek). Gdybyś wpłacił w
    piątek do 20 to środki dostępne miałbyś we wtorek

  • 3. Data: 2005-08-16 19:35:52
    Od: Andrzej <g...@N...gazeta.pl>

    Czy oni sprawdzają przez kilka dni każdy banknot ?
    Dlaczego, skoro mają komputery w okienku, nie jest wpisywana kwota na
    konto w chwili wpłaty ?

  • 4. Data: 2005-08-16 19:45:21
    Od: "Amigo40" <a...@p...onet.pl>

    > Czy oni sprawdzają przez kilka dni każdy banknot ?
    > Dlaczego, skoro mają komputery w okienku, nie jest wpisywana kwota na
    > konto w chwili wpłaty ?

    gdyby była to wpłata na rach osobisty (online) to miałbyś od razu, ale jest to
    rachunek kredytowy

  • 5. Data: 2005-08-16 19:58:14
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Czy oni sprawdzają przez kilka dni każdy banknot ?

    Takie są procedury, banknot trzeba sprawdzić kilka razy, pod różnym kontem
    :]

    > Dlaczego, skoro mają komputery w okienku, nie jest wpisywana kwota na
    > konto w chwili wpłaty ?

    Sa na Intelach a nie na AMD.
    A w ogóle to w okienku to najlepiej jak są jakieś ładne kwiatuszki

    Darek

    ps. Pisownia celowa

  • 6. Data: 2005-08-16 19:59:06
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Czy oni sprawdzają przez kilka dni każdy banknot ?
    Nie

    > Dlaczego, skoro mają komputery w okienku, nie jest wpisywana kwota na
    > konto w chwili wpłaty ?

    Jest . Tyle że spłaty dokonujesz na rachunek prowadzony w profile, który
    pełni raczej rolę techniczną a faktyczna obsługa transakcji, kart itp
    prowdzona jest w innych systemach. Informacja o wpłacie do tych innych
    systemów idzie bodajże raz w procesie konca dnia . Czyli info o zwiekszeniu
    limitu na karcie pojawia się dopiero w następnym dniu roboczym.

    pozd
    Adam
    Adam

  • 7. Data: 2005-08-16 20:44:09
    Od: "Amigo 40" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > systemów idzie bodajże raz w procesie konca dnia . Czyli info o zwiekszeniu
    > limitu na karcie pojawia się dopiero w następnym dniu roboczym.

    dokładnie tak, salda są zawsze wgrywane rano

  • 8. Data: 2005-08-17 09:57:27
    Od: "rusfli" <k...@g...pl>

    Hej
    Generalnie obsluga poprzez neta KK w BPH sucks.
    Niestety nic nie jest on-line a nawet nie jest nastepnego dnia czy tez
    pierwszego dnia roboczego. Najgorzej jest w dniach "przekomu" okresow
    rozliczeniowych. Wg infolinii i specow od obslugi zle saldo i bzdurne kwoty
    splat biezacego okresu moga byc pokazywane 2-3 dni robocze.
    Niestety ten typ tak ma.
    Moze cos zmienia i bedzie lepiej bo jak dla mnie jest to do poprawy,
    bezwzglednie
    rusfli
    Użytkownik "Jurek Zielinski" <c...@t...debica.pl> napisał w
    wiadomości news:ddtbrn$5f1$1@inews.gazeta.pl...