    From: coredump <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: KK pod lokatę
    Date: Tue, 16 Aug 2005 23:10:33 +0200

    Witam,
    mam dla Was 4 pytania na które poszukuje odpowiedzi ;) Jeśli takowe
    się pojawią, z góry dziękuję i pozdrawiam,

    1. Czy ktoś wie jakie banki (poza Multi) wydają kartę kredytową pod
    lokatę? Słyszałem, że coś podobnego oferuje BPH, ale na ich
    stronie nie mogę nigdzie tego znaleść.

    2. Co się stanie w przypadku opóźnienia ze spłatą zadłużenia?
    (chodzi mi konkretnie o to, jakiego typu zabezpieczeniem jest ta
    lokata, czy pobierana jest z niej w celu pokrycia należności tylko
    zaległa suma, czy całość)

    3. Co dokładnie oznacza udzielenie bankowi pełnomocnictwa do lokaty?
    (zgaduje - bank staje się 'właścicielem' pieniędzy do czasu trwania
    umowy o kk?)

    4. Czy aby uzyskać KK Multi trzeba mieć ukończone 21 lat? (tej
    informacji również na stronie MB nie znalazłem, znajdywałem
    natomiast na innych poświęconych KK)

    --
    coredump <c...@o...pl>