  • 11. Data: 2005-06-24 13:05:43
    Temat: Re: KK nieoprocentowane wypłaty gotówkowe- gdzie?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 24 Jun 2005 11:36:46 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Prawdopodobnie Millennium niedlugo :)

    Jakies blizsze szczegoly przecieku?
    Akurat mam ich kartę i chetnie skorzystam, o ile nie zrownowaza sobie
    braku oprocentowania odpowiednio wysoka prowizja za przelew.

    G.

  • 12. Data: 2005-06-24 17:01:55
    Od: "r3d3" <r...@N...gazeta.pl>

  • 13. Data: 2005-06-24 17:11:37
    Od: " r3d3" <r...@N...gazeta.pl>

    > Citi traktje przelewy jak wyplaty z bankomatu

    jesli rozlozysz ten przelew na plan ratalny, wycofaja oplate za wyciagniecie
    gotowki

    chyba ze placisz za jakis rachunek (prad, czynsz...) to wtedy potraktuja to
    jak txn bezgotowkowa

    pzdr,
    r3d3

  • 14. Data: 2005-06-28 10:54:09
    Od: "Karol" <k...@g...pl>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > juz lece

    > a ten przelew to nie jest w sztuce jednej przeznaczonej dla splaty
    > poprzedniej karty?
    > jak myslisz synek?
    >
    > kursor
    Oj tato, jest jeszcze gorzej, wybrałem się piętro niżej
    i zapytałem w ING, oni nic o tym nie wiedzą,
    widocznie Interia.pl zobaczyła coś czego nie ma.
    Karol

  • 15. Data: 2005-06-28 11:08:08
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Oj tato, jest jeszcze gorzej, wybrałem się piętro niżej
    > i zapytałem w ING, oni nic o tym nie wiedzą,
    > widocznie Interia.pl zobaczyła coś czego nie ma.

    wiec na przyszlosc nie podniecaj sie przedwczesnie
    skocz tu:
    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/33034

    kursor

  • 16. Data: 2005-06-28 11:28:17
    Od: "Karol" <k...@g...pl>

    > wiec na przyszlosc nie podniecaj sie przedwczesnie
    > skocz tu:
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/33034
    >
    > kursor
    Wiem, tato, jak już będę starszy to nie będę się podniecał (;-)))
    Karol