  • 1. Data: 2003-09-01 13:40:03
    Temat: KK Visa Card z chipem a Nasze Bankomaty ??
    Od: "Bartek" <c...@g...pl>

    Witam

    Prosze o pomoc w odpowiedzi na pytanie:
    Czy nasze - polskie bankomaty bez problemow beda akceptowaly
    Karty Kredytowe (Visa Card) ktore posiadaja wbudowany chip.

    Sorry, jesli pytanie jest nie na miejscu ale,
    jak jestem we Francji i chce uzyc mojej karty kredytowej (z paskiem
    magnetycznym, "zamiast chipa" ;) )
    to patrza na mnie conajmniej dziwnie i czesto nie potrafia sobie z nia
    poradzic.

    W zwiazku z tym obawiam sie zeby nie bylo podobnej sytuacji jak przyjada do
    mnie goscie z Francji (z karta chipowa).

    Dziekuje za odpowiedzi.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2003-09-01 13:50:43
    Temat: Re: KK Visa Card z chipem a Nasze Bankomaty ??
    Od: "Karol Żwiruk" <k...@N...gazeta.pl>

    > Prosze o pomoc w odpowiedzi na pytanie:
    > Czy nasze - polskie bankomaty bez problemow beda akceptowaly
    > Karty Kredytowe (Visa Card) ktore posiadaja wbudowany chip.

    pod warunkiem że będą miały 'dodatkowo' pasek magnetyczny :)
    w innym przypadku moga być problemy. Podobnie w przypadku POSów innych niż
    PolCardu, a i tu też zdarzają się problemy z chipami.

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart http://kartyonline.net