  • 1. Data: 2003-09-01 13:19:50
    Temat: Czy to pierwsza karta do EURO ?
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    Z tabeli prowizji WBK ważnej od 1.10:

    Konto walutowe prowadzone w Euro.
    Od 1 października br. zostaje wprowadzona nowa nazwa dla konta osobistego
    walutowego prowadzonego w EUR - Konto24 Euro.
    Dotychczasowa opłata za prowadzenie konta w wysokości 1 zł nie będzie
    pobierana jeżeli do rachunku zostanie wydana debetowa karta MasterCard.

    Stefan

  • 2. Data: 2003-09-01 14:11:47
    Temat: Re: Czy to pierwsza karta do EURO ?
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik S.Stefanek <s...@P...onet.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:bivh3n$9t2$...@n...news.tpi.pl...

    > Dotychczasowa opłata za prowadzenie konta w wysokości 1 zł nie będzie
    > pobierana jeżeli do rachunku zostanie wydana debetowa karta MasterCard.

    Mam nadzieję, że wszystkie typy transakcji będą rozliczane w euro...

  • 3. Data: 2003-09-01 15:34:59
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    corner <c...@i...pl> napisał(a):

    [...]
> [...]

    Oby do tego NIE doszlo...
    Chcialbys aby Twoje transakcje w USD byly rowniez przeliczane przez EUR?

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2003-09-01 16:09:49
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Prof_Ex <p...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bivov3$rne$...@i...gazeta.pl...

    > Oby do tego NIE doszlo...
    > Chcialbys aby Twoje transakcje w USD byly rowniez przeliczane przez EUR?

    Hmmm... Mam Vise... Poza tym, kto płaciłby za transakcje w USD MasterCardem
    podpiętym do rachunku w euro...
    A chciałbyś, żeby transakcje gotówkowe np. były przeliczane przez USD?

  • 5. Data: 2003-09-01 17:33:30
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Prof_Ex <p...@N...gazeta.pl> napisał w

    > Oby do tego NIE doszlo...
    > Chcialbys aby Twoje transakcje w USD byly rowniez przeliczane przez
    > EUR?

    Od transakcji w USD jest karta Visa Clasic banku Pekao SA.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 6. Data: 2003-09-02 08:28:32
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    [...]

    Przeciez to Ty napisales:
    "Mam nadzieję, że wszystkie typy transakcji będą rozliczane w euro..."
    Wiec chyba siebie samego masz tutaj na mysli.

    [...]
    > A chciałbyś, żeby transakcje gotówkowe np. były przeliczane przez USD?

    Jezeli waluta zakupu bylby USD to oczywiscie, ze tak.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 7. Data: 2003-09-02 09:23:05
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    S.Stefanek <s...@P...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Dotychczasowa opłata za prowadzenie konta w wysokości 1 zł nie będzie
    > pobierana jeżeli do rachunku zostanie wydana debetowa karta MasterCard.

    dla mnie rewelacja. Mastercard debetowy do konta w Euro to jest to ! Czy to
    konto mozna otworzyc jako samodzielne (najlepiej przez internet ?) i jakie ma
    oplaty ten Mastercard ?

    D.