  • 1. Data: 2003-05-07 20:50:48
    Temat: jaki bank na konto dla studenta?
    Od: "kroofka" <k...@o...pl>

    hej
    pomozcie: jaki bank najlepiej nadaje się dla studenta bez stalych,
    miesiecznych wplywow, za to potrzebujacego czesto wyciagac kaske z
    bankomatu? dodam, ze spodobal mi sie mBank, ale nie bardzo kumam o co chodzi
    z wplacaniem pieniedzy z innego konta...a poczta nie oplaca sie...to chyba
    niewiele warte w moim przypadku?
    pozdrawiam
    kroofka

  • 2. Data: 2003-05-07 21:14:31
    Temat: Re: jaki bank na konto dla studenta?
    Od: "Toomaas" <T...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik "kroofka" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chodzi
    > z wplacaniem pieniedzy z innego konta...a poczta nie oplaca sie...to chyba

    Jeśli chodzi o bankomaty to w Inteligo będziesz miał bezpłatny dostęp do
    bankomatów PKO i Euronetu. Ostatnio coś BOŚ się reklamuje z Ekokontem, że
    bankomaty za darmo. Jeśli zależy Ci tylko na bezpłatnym i wygodnym dosętpie
    do bankomatów to raczej Inteligo.
    Jeśli chodzi o te przelewy to pewnie masz na myśli taki motyw, że zakładasz
    konto w jakimś banku do którego placówki masz blisko, tam wpłacasz kase bez
    prowizji i robisz przelewik na swoje konto w Mbanku.

    Pozdrawiam
    Toomaas

  • 3. Data: 2003-05-07 21:29:31
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Toomaas wrote:

    > Jeśli chodzi o bankomaty to w Inteligo będziesz miał bezpłatny dostęp
    > do bankomatów PKO i Euronetu.

    Do Euronetu już nie - promocja się skończyła z dnia na dzień ;)

    >Ostatnio coś BOŚ się reklamuje z
    > Ekokontem, że bankomaty za darmo.

    Bankomaty za darmo - konto kosztuje 5PLN - nie wiem ile karta (Maestro), bo
    ich strona www to straszna amatorszczyzna.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 4. Data: 2003-05-07 21:39:38
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

> [...]
    chodzi
    > z wplacaniem pieniedzy z innego konta...a poczta nie oplaca sie...to chyba
    --------
    jeśli spodobał ci się mbank to może spodoba ci się jego "młodszy brat"
    MultiBank? jeśli tylko placówka jest w pobliżu miejsca zamieszkania to
    szczerze polecam.
    rach studencki kosztuje 1 zł miesięcznie + 1 zł (opcja) visa electron. Nie
    ma prowizji od wpłat gotówki, nie wymagane regularne wpływy, bankomaty jak
    przy mbanku.
    Ciekaw jestem opinii innych użytkowników grupy.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2003-05-07 22:15:40
    Od: t...@p...onet.pl

    > Bankomaty za darmo - konto kosztuje 5PLN - nie wiem ile karta (Maestro), bo
    > ich strona www to straszna amatorszczyzna.

    Jakie bankomaty? A dokładniej jakich banków, bo że BOŚa to jest oczywiste.

  • 6. Data: 2003-05-07 22:24:11
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Jakie bankomaty? A dokładniej jakich banków, bo że BOŚa to jest oczywiste.
    -----
    z tego co wynika z reklamy to wszystkie bankomaty w Polsce.

  • 7. Data: 2003-05-08 01:16:55
    Od: "valet" <v...@w...pl>

    > Bankomaty za darmo - konto kosztuje 5PLN - nie wiem ile karta (Maestro),

    Wpadła mi w łapki ulotka BOŚ, więc napiszę com dostrzegł.
    "PAKIET EKOKONTO":
    - koszt prowadzenia 5 PLN,
    - bezpłatna karta Maestro ( I rok użytkowania dla posiadacza i
    współposiadacza rachunku),
    - bezprowizyjne wypłaty z bankomatów w kraju,
    - bezpłatna opłata ( hehe dosłownie tak napisali :))) ) za TeleBoś,
    - dzienny limit wypłat gotówkowych max 1000 PLN,
    - dzienny limit wypłat bezgotówkowych 5000 PLN,
    - mozliwość debetu w wysokości 500 PLN po pierwszym wpływie na rachunek,
    - możliwość uzyskania pożyczki w Ekokoncie (po 3 miesiącach)
    - bezpłatne ubezp. NNW dla osób zasilających systematycznie rachunek kwotą
    min. 2000 PLN

    To tyle. O innych opłatach nie piszą, więc zapewne nie są tak atrakcyjne :-)

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 8. Data: 2003-05-08 08:11:48
    Od: "Piotr Solarz" <p...@...pl>

> [...]
    chodzi
    > z wplacaniem pieniedzy z innego konta...a poczta nie oplaca sie...to chyba

    Jeśli w Twojej okolicy jest BZWBK to polecałbym Lukasa e-konto.
    Prowadzenia 0 zł przelewy idt również 0 zł. Bankomaty BZWBK za 0 zł.

    Piotrek

  • 9. Data: 2003-05-09 08:21:04
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > -----
    > z tego co wynika z reklamy to wszystkie bankomaty w Polsce.

    Wszystkie, ale oni nie mają dostępu przez www przecież.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 10. Data: 2003-05-10 12:46:12
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Wszystkie, ale oni nie mają dostępu przez www przecież.
    a czy "kroofka" pytał(a) o dostęp przez www?

    Pzdr
    Paweł