    From: "jan" <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK VISA CLASIC - glupota BZ WBK
    Date: Sun, 7 Dec 2003 01:47:41 +0100

    > Czyli maja to gleboko w du......

    ;)
    duzo glebiej ma to BZ WBK. Jesli posiadasz juz u nich KK to placisz 100% za
    wydanie/uzytkowanie roczne (dot. tez dodatkowej).
    Natomiast jesli wyrobisz nowa karte, to zaplacisz jedynie 50% za jej
    uzytkowanie w pierwszym roku (takze 50% za dodatkowa).
    Korzystam z KK BZWBK od dawna, tez nie chciano mi obnizyc ceny za
    uzytkowanie roczne, "procedury nie przewiduja"...
    Wiec z dniem 30.11.2003 zrezygnowalem z drogiej karty (wznawianej za 100%),
    i natychmiast zlozylem wniosek o wydanie nowej. Po 13 lub 14 dniach mialem
    juz nowa za polowe ceny. I do tego zysk: w miedzyczasie zwiekszyli limit
    minimalny dla KK, na straej mialem 1500, na nowej mam 2000 - moze nie powala
    na kolana wielkosc limitu, ale chcialem miec tylko minimalny, przewidywany
    przez bank.
    I tak oto bank stal sie ofiara glupoty wlasnych procedur ;-) - zamiast
    obnizyc cene za uzykowanie roczne (nawet nie za wydanie, bo wazna jest dwa
    lata), woli wytloczyc nowa, rozpatrzyc nowy wniosek, wyslac trzy listy i
    jeszcze oplacic moj list polecony z podpisana umowa
    ;-)))
    pozdrawiam