  • 1. Data: 2003-12-06 16:27:18
    Temat: BYŁO: Kasa do Polski bez prowizji
    Od: "Tashi" <k...@p...onet.pl>

    Witam
    Polecam uwadze stronę
    http://www.citigold.citibank.com/citigold/lacggl/eng
    lish/accounts/index.htm
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma może tutaj konto albo może się
    zorientować ile ta zabawa kosztuje??
    Uważam, że oferta offshore'owego Citi może być kusząca ze względu na
    możliwość bezprowizyjnej wypłaty w polskich bankomatach Citi. Felerem
    jest tylko brak karty typu debit do transakcji w Internecie

  • 2. Data: 2003-12-08 13:09:49
    Temat: Re: Kasa do Polski bez prowizji
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tashi <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma może tutaj konto albo może się
    > zorientować ile ta zabawa kosztuje??

    He, he, he....
    Wiesz - gdybym mial takie konto, to te prowizje za duzo mnie by nie
    obchodzily....
    A czy ma ktos tutaj takie konto? Watpie ;) No chyba, ze dla zabawy/zawodowo.

  • 3. Data: 2003-12-08 13:58:31
    Od: "Tashi" <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > obchodzily....
    > A czy ma ktos tutaj takie konto? Watpie ;) No chyba, ze dla

    Dzięki, już się zorientowałem o co chodzi...
    Dziękuję, postoję, może potem...
    Ale BTW, np. Lloyds już nie wymaga takich kroci a UK Citi nie zaznacza
    wyraźnie, że prowadzi konta tylko dla wyspiarzy (na dole strony jest info, że
    strona jest przeznaczona dla nich).