  • 11. Data: 2003-12-08 06:50:17
    Temat: Re: KK VC - glupota BZ WBK
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sun, 7 Dec 2003 20:39:09 +0100, "janke" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >witam!
    >dopowiem:
    >1. dotychczasowa KK byla wazna na dwa lata. w drugim roku uzytkowania BZ
    >pobieral oplate 100% za nie robienie niczego - nie musial tloczyc kart,
    >rozpatrywac pism, wnioskow, dzwoinic... i kosztowalo to 58 + 38.
    >
    >2. nowe KK dostalem za 50%, czyli 29 + 19. i w tej kwocie BZ:
    <...>

    Teoretycznie masz racje, ale praktycznie pewnie różnicę w cenie i to
    że można w ten sposób coś oszczedzić zauważa 10 osób na 1000
    posiadających KK danego banku. A może nawet mniej. To smutne, że na
    tym bazuje bank i dba tylko o to, żeby przyciągnąć nowych klientów, a
    starych ma w d... Pewnie w statystykach pojawisz się jako nowy klient,
    przyrost nowych kart będzie, i wszyscy będą się cieszyć z prezesem
    włącznie ;)). A to, że starą kartę zlikwidowałeś, to trudno, jakoś to
    się w statystykach ukryje na prezentacji sukcesów.
    Dodatkowo wielu osobom po prostu nie chce się przechodzić drugi raz
    procedury przyznania KK, a sporo z nim pewnie teraz by nie dostało, bo
    ma dodatkowe obciążenia ...

    Ja takiego podejścia banku nie rozumiem, wystarczyła by jakaś śmieszna
    promocja, że drugi rok używania taniej, czy coś w tym stylu. A tak to
    powstają takie kwiatki jak teraz. Tyle, że pewnie oprócz Ciebie taki
    manewr z wymianą karty zrobiło 10 osób ;) i dlatego im się to i tak
    opłaca ... Zawsze można iść do konkurencji.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 12. Data: 2003-12-08 11:45:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Dentarg"

> [...]
    > manewr z wymianą karty zrobiło 10 osób ;) i dlatego im się to i tak
    > opłaca ... Zawsze można iść do konkurencji.

    wlasnie odebralem KK MC w miejsce VC (dla 2 osob) wiec juz na tej liscie jest z
    szesc takich osob ;-)
    na dodatek chwilowo (do konca grudnia) mam obie bo VC nie zastrzegalem a tylko
    napisalem pismo zeby nie odnawiali
    *** blad ***

  • 13. Data: 2003-12-08 15:41:48
    Od: Jarosław Lech <j...@k...ODSPAMIACZ.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    liscie jest z
    > szesc takich osob ;-)
    > na dodatek chwilowo (do konca grudnia) mam obie bo VC nie zastrzegalem

    Jak to się odbyło? Kilka miesięcy temu nie było sposobu, żeby
    "zamienić" VC na MC, trzeba było wystąpić z niezależnym wnioskiem o
    drugą kartę i przejść całą procedurę oceny zdolności kredytowej (być
    może z wynikiem negatywnym lub z mniejszym limitem). Coś się zmieniło?
    Można teraz zrobić to bez bólu?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 14. Data: 2003-12-08 17:05:52
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Jarosław Lech"

    > Jak to się odbyło? Kilka miesięcy temu nie było sposobu, żeby
    > "zamienić" VC na MC, trzeba było wystąpić z niezależnym wnioskiem o

    tak jest - wniosek o nieodnawianie VC umotywowalem tym ze maja lepszy produkt bo
    z podpisem i zdjeciem i przez EUR rozliczany
    a na MC musialem zlozyc aplikacje od nowa - zlozylem w koncy listopada
    juz na nowych druczkach (pojawily sie po 12 X)
    *** blad ***

  • 15. Data: 2003-12-09 11:33:01
    Temat: Odp: KK VISA CLASIC w mBanku
    Od: "Herman" <k...@N...poczta.onet.pl>

    > W Citibanku poszlo mi bez problemu. Wystarczylo napisac ze zastanawiam sie
    > nad rezygnacja z powodu oplaty za wydanie a zaraz do mnie zadzwonili i
    > zmniejszyli oplate z 75 do 30

    To Ci chyba zasmuce bo moim zdaniem nic nie wytargowales - jak jakies 3 mce
    temu wyrabialem karte kredytowa w shity banku to akurat byla promocja jakas
    wlasnie polegajca na obnizeniu tychze oplat do bodajze 30 paru zl. z tym ze
    oferta byla dostepna tylko przez agentow a nie na stronach ;-) Taki myk zeby
    zasugerowac nieswiadomemu klientowi jak mu sie idzie nareke ;-). Wiec
    podejrzewam ze i tobie w ten sposob poszli na reke i przedluzyli karte w
    ramach tej lub podobnej promocji - zwykly zabie marketingowy, chociaz z
    drugiej strony to mile bo jak widze na grupie nie we wszstkich bankach jest
    tak samo..

  • 16. Data: 2003-12-09 12:21:09
    Temat: Re: KK VISA CLASIC w mBanku
    Od: "Mentos" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Herman" <k...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    Tez tak mysle ze nie dali nic za darmo, ale liczy sie to ze mozna sie
    dogadac a 30 zł za KK VISA to chyba nie duzo. Jak widze inne banki nie sa
    takie skoro do proponowania promocyjnych warunkow dla swoich obecnych
    klientow

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    mentos(at)gazeta.pl

  • 17. Data: 2003-12-09 12:26:08
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > dogadac a 30 zł za KK VISA to chyba nie duzo. Jak widze inne banki nie sa
    > takie skoro do proponowania promocyjnych warunkow dla swoich obecnych

    A doliczyłeś opłatę za "ubezpieczenie" 6,5 PLN miesięcznie? Nawet jak dali
    kartę za 30 PLN , to to i tak rocznie daje 108 za kartę. Trochę drogo jak na
    zwykłą VC lub MC - zwłaszcza, że wiadoma ustawa sytuację cardholdera mocno
    poprawiła.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn