  • 1. Data: 2002-11-03 13:39:11
    Temat: KK - Szybkie ksiegowanie?
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Po 2 godz. zaksiegowano pewna transakcje. Mozliwe?
    KK BZWBK Visa Classic "prawie" Idea Profit
    Transakcje przeprowdzono po 15.00, a po 17.00 byla zaksiegowana (nie
    wiem czy w miedzyczasie byla nawet blokada) - sprawdzam przez WAP
    Fakt, ze w tym sklepie transakcje ksieguja zawsze w dniu, w ktorym
    przeprowadzano transakce, a najpozniej w nastepnym. Ale w 2 godz. ???

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-11-03 14:16:31
    Temat: Re: KK - Szybkie ksiegowanie?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Po 2 godz. zaksiegowano pewna transakcje. Mozliwe?
    > KK BZWBK Visa Classic "prawie" Idea Profit

    A POS byl BZWBK? :-)))

  • 3. Data: 2002-11-09 15:56:20
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A POS byl BZWBK? :-)))

    Tak. Ale w innych sklepach tez sa POSy BZWBK, a transakcje nie sa
    ksiegowane nawet w tym samym dniu.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 4. Data: 2002-11-10 23:48:21
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Tak. Ale w innych sklepach tez sa POSy BZWBK, a transakcje nie sa
    > ksiegowane nawet w tym samym dniu.

    No to nie wiem od czego to zalezy ale w ciagu ostatnich
    3 miesiecy wszystkie moje autoryzowane transakcje WBK'owska
    VC w POSach BZWBK byly rozliczane online.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 5. Data: 2002-11-10 23:59:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > No to nie wiem od czego to zalezy ale w ciagu ostatnich
    > 3 miesiecy wszystkie moje autoryzowane transakcje WBK'owska
    > VC w POSach BZWBK byly rozliczane online.

    Dla odmiany pewna moja transkacja wykonana miesiac temu do tej pory nie
    zostala rozliczona ;). POS WBK, karta innego banku... Ciesze sie z tego
    darmowego kredytu i mam nadzieje ze nie beda sie spieszyc z rozliczenim tej
    transakcji ;).

    Maciej