  • 1. Data: 2003-01-29 21:58:08
    Temat: [KK] Samo życie
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam,

    Coś ku uciesze ogólu :-))

    Jak wszyscy wiedzą, 09.01.2003 na WP odbył się chat z pracownikami Multibanku w
    temacie kart kredytowych. Pozwolę sobie zacytować jedno pytanie, które tam
    padło i udzieloną na nie odpowiedź:

    Q: Jeżeli żona jest współwłaścicielem karty i zaszaleje na zakupach i mi ją
    wyczyści, kto za to odpowiada i spłaca kredyt?

    A: Mąż, który obdarzył ją zaufaniem wydając kartę dodatkową.

    Samo życie...

    Pozdrawiam wszystkich,
    Michał

  • 2. Data: 2003-01-30 20:14:26
    Temat: Re: [KK] Samo życie
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Q: Jeżeli żona jest współwłaścicielem karty i zaszaleje na zakupach i mi

    > wyczyści, kto za to odpowiada i spłaca kredyt?

    :)))

    i dlatego głównym właścicielem kart kredytowych jest moja żona :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-01-31 17:09:36
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 29 Jan 2003 22:58:08 +0100, r...@p...onet.pl wrote:

    >Q: Jeżeli żona jest współwłaścicielem karty i zaszaleje na zakupach i mi ją
    >wyczyści, kto za to odpowiada i spłaca kredyt?

> [...]
    Na szczescie dla meza mozna ustawic limit kwotowy i ilosciowy na
    transakcje dla karty dodatkowej a miejsc gdzie mozna placic bez
    autoryzacji jest coraz mniej ;-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730