  • 1. Data: 2003-01-29 21:15:58
    Temat: agencja jak i po co ?
    Od: "ArEkP." <a...@p...onet.pl>

    Witam szanowne grono,
    Mam takie krotkie pytanie, znajomy zastanawia sie nad otwarciem agencji
    bankowej pko bp i monituje mnie o pomoc przy ruszeniu takiej dzialalnosci,
    ale nie jestem pewien czy dobrze na tym wyjdzie - nie na mojej pomocy ale na
    takiej agencji. Sadzicie ze jest to wzglednie oplacalna forma dzialalnosci ?
    pozdrawiam
    A.Pekalski ARS

  • 2. Data: 2003-01-30 09:03:05
    Temat: Re: agencja jak i po co ?
    Od: "%oil" <c...@a...konto.pl>

    Tak ale musisz mieć co najmniej 60-100 wpłat dziennie bo pko płaci za
    tranzakcje a nie za kwoty.