    From: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [KK Raiffeisen] Antyreklama
    Date: Wed, 13 Apr 2005 09:21:36 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@b9b.ice.ae.wroc.pl

    Witam,

    Chciałbym przestrzec grupowiczów przed wyrabianiem kart kredytowych w
    Raifim.
    Dziadowski bank aż szkoda gadać, otóz za namową koleżanki wyrobiłem sobie
    tam dwie KK (Visa Nova i MC National Geographic). Jakaś promocja była, więc
    dużo mnie to nie kosztowało.
    - jakieś 2 tygodnie trwało, aż doprosiłem się wydzwaniając kilkakrotnie na
    infolinię, żeby mi udostępnili podgląd do rachunków kart przez net.
    Normalnie skandal, dzwonie pytam co się dzieje i że ja bardzo prosze, a
    konultant odpowiada, że za 15 minut ktoś do mnie oddzwoni, oczywiscie nie
    dzwoni, a po kilku dniach jak ja zdenerwowany dzwonilem z pytaniem, czy juz
    o mnie zapomnieli, sytuacja się powtarza. 2 tygodnie się tak woziliśmy.
    - nie mają w zwyczaju przysyłać na czas rozliczeń. Jutro mija mi termin
    spłaty zadłużenia na jednej z moich kart i do dnia dzisiejszego nie
    otrzymałem, żadnego rozliczenia. Z doświadczeń znajomych wiem, że nie jestem
    przypadkiem odosobnionym i że jak np. komuś termin wypada powiedzmy 14, to
    13 dopiero dochodzą jakiekolwiek dokumenty, wiec jak ktos nie podgląda przez
    net, to oczywiscie jest narażony na kary.

    Odradzam zdecydowanie.
    Pozdr.
    MM