  • Data: 2005-04-13 18:56:41
    Temat: Re: [KK Raiffeisen] Antyreklama
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

    mmmaslov napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Chciałbym przestrzec grupowiczów przed wyrabianiem kart kredytowych w
    > Raifim.
    > Dziadowski bank aż szkoda gadać, otóz za namową koleżanki wyrobiłem sobie
    > tam dwie KK (Visa Nova i MC National Geographic). Jakaś promocja była, więc
    > dużo mnie to nie kosztowało.

    Też mam tam Visa Nova :)

    > - jakieś 2 tygodnie trwało, aż doprosiłem się wydzwaniając kilkakrotnie na
    > infolinię, żeby mi udostępnili podgląd do rachunków kart przez net.

    Dostęp miałem natychmiast bez najmniejszego problemu. Podczas pierwszej
    rozmowy z konsultantem aktywowałem wszystko, łącznie z kanałem R-Mobile

    > Normalnie skandal, dzwonie pytam co się dzieje i że ja bardzo prosze, a
    > konultant odpowiada, że za 15 minut ktoś do mnie oddzwoni, oczywiscie nie
    > dzwoni, a po kilku dniach jak ja zdenerwowany dzwonilem z pytaniem, czy juz
    > o mnie zapomnieli, sytuacja się powtarza. 2 tygodnie się tak woziliśmy.

    To ja mam teraz taką śmieszną sytuację. Zmieniłem komórkę na Motorolę V500
    i ona ma jakiś wybitny problem z dostępem do R-Mobile. Krótko mówiąc nie
    mogę zaktywować sobie dostępu. Zgłosiłem na infolince i powiedziano mi, ze
    ktoś się ze mną skontaktuje. Na razie cisza w eterze :)))

    > - nie mają w zwyczaju przysyłać na czas rozliczeń. Jutro mija mi termin
    > spłaty zadłużenia na jednej z moich kart i do dnia dzisiejszego nie
    > otrzymałem, żadnego rozliczenia.

    Fakty. Dzisiaj dostałem wyciąg, który podobno został wysłany 1 kwietnia.
    Ciekawe, że szedł prawie dwa tygodnie. Oni te wyciągi wysyłają z Hondurasu?
    ;)

    > Z doświadczeń znajomych wiem, że nie jestem
    > przypadkiem odosobnionym i że jak np. komuś termin wypada powiedzmy 14, to
    > 13 dopiero dochodzą jakiekolwiek dokumenty, wiec jak ktos nie podgląda przez
    > net, to oczywiscie jest narażony na kary.

    Ja na szczęście mam dostęp przez NET bo inaczej było by ze mną krucho

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098