  • 1. Data: 2008-02-11 19:36:51
    Temat: KK Polbank - zasady wydawania
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    Wygląda na to, że Polbank wprowadził nowe zasady wydawania KK:

    Jak dostać kartę kredytową Polbanku?

    Karty kredytowe Komfortowa i Praktyczna wydawane są od ręki w oddziałach
    Polbanku. Jeśli jednak wolisz otrzymać kartę pocztą - wystarczy jeden
    telefon do Biura Sprzedaży Telefonicznej (0-801 822 100, 0-22 822 100) lub
    spotkane z naszym doradcą. Jeśli prześlesz nam swój numer telefonu -
    skontaktujemy się z Tobą.

    Do wydania karty Prestiżowej, Komfortowej i Praktycznej z limitem do 5000
    zł wystarczy dowód osobisty i ustna deklaracja o wysokości dochodów,
    potwierdzona Twoim własnoręcznym podpisem. Jeżeli chcesz otrzymać wyższy
    limit, wystarczy, że udokumentujesz swoje dochody.

    http://www.polbankefg.pl/p4_4_7.html

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 2. Data: 2008-02-11 20:10:26
    Temat: Re: KK Polbank - zasady wydawania
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wygląda na to, że Polbank wprowadził nowe zasady wydawania KK:

    > Jeśli prześlesz nam swój numer telefonu -
    > skontaktujemy się z Tobą.

    czy do kogoś odezwał się polbank po przesłaniu im maila z nazwiskiem i numerem
    telefonu?

    bo mnie się zdaje, że te 'nowe zasady' to... milczenie i unikanie klienta.

    wysłałem chyba już 6 albo 8 zgłoszeń z numerem telefonu, w odstępach co dwa-trzy
    dni.
    i nic. cisza.
    nawet w jednym napisałem, że to już kolejny czwarty z kolei e-mail, i prosiłem,
    żeby się mnie nie bali, że się nie potnę, jak mi odmówią karty...
    i nawet to na nic, polbank milczy.

    w sumie: może lepiej w takim banku nie mieć karty?

  • 3. Data: 2008-02-11 20:15:30
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Wygląda na to, że Polbank wprowadził nowe zasady wydawania KK:

    Bylem dzis w oddziale w KRK i panna nie miala o tych zasadach pojecia.
    Zobaczymy jak bedzie jutro.

    marekz

  • 4. Data: 2008-02-11 20:24:44
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 11 Feb 2008 20:36:51 +0100, Marcin Mokrzycki napisał(a):

> [...]
    > potwierdzona Twoim własnoręcznym podpisem. Jeżeli chcesz otrzymać wyższy
    > limit, wystarczy, że udokumentujesz swoje dochody.

    Odradzam.

    Rok temu rozstałem się z kartą, zrezygnowałem z karty, oddałem ją w
    oddziale, otrzymałem pisemne potwierdzenie zamknięcia karty.
    Po miesiącu, okazało się, że jest aktywna... zadzwoniłem na linię i
    zastrzegłem, uzyskałem numer zamknięcia, nazwisko osoby zamykającej kartę i
    uznałem sprawę za zakończoną.

    Dziś otrzymałem wyciąg z karty:
    Opłata roczna za kartę - 25zł, poprzednie saldo zadłużenia - 0zł, Obecne
    saldo zadłużenia: 25 zł

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 5. Data: 2008-02-12 07:04:43
    Od: " mar" <y...@g...pl>

    też odradzam. w celu zamknięcia karty spłaciłem rzekomo dokładnie wyliczoną
    przez bank kwotę i po jakimś czasie wygenerował się jeden grosz nadpłaty na
    jej rachunku. gdyby była to niedopłata to po prostu bym wpłacił go lub przelał
    a tak ... dwa miesiące załatwiania. zgłoszenie się operatora na infolinii to
    co najmniej 15 minut oczekiwania (dziwne bo jak się wybierze opcje dla nowych
    to odbierają dużo szybciej - widać kto jest ich priorytetem)i tylko po by
    dowiedzieć się, iż trzeba do oddziału (teoretycznie dowolnego) bo oni w
    centrum telefonicznym to praktycznie nic nie mogą. od razu uprzedzam żeby
    wszelkie sprawy załatwiać w oddziale gdzie dany produkt był otwierany bo jak
    się pójdzie do pierwszego lepszego to straszną krzywdę się im wyrządzi.
    obsłużą z wielką łaską i najprawdopodobniej nie będą się specjalnie wysilać. w
    końcu się udało uff specjalna petycja na specjalnym wysokogatunkowym papierze
    wysłana po raz trzeci zadziałała. oczywiście wyciągi na kredowym papierze
    przychodzą do dziś ale pewnie to regulaminowe 3 miesiące po zamknięciu
    rachunku katy. moja noga w tym greckim-pseudo-niby-banku już nie postanie.

  • 6. Data: 2008-02-12 07:42:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 11 Lut, 21:10, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > i nawet to na nic, polbank milczy.
    >
    > w sumie: może lepiej w takim banku nie mieć karty?

    Infolinia odpowiada na maile.
    Natomiast produktowo nie sa kompletni eprzygotowani - kiedys zapytalem
    ze strony o kredyt (nasz agent sie skontaktuje) - i cisza.
    Sadze, ze to dziala tylko w miastach, gdzie maja mobilnych agentow - a
    reszte sla do kosza, bez jakichkolwiiek prob rozwiazania probleu ,(np.
    przeslac do placowki, zeby stamtad sie skontaktowali i zaprosili do
    oddzialu - bo brak agenta w rejonie).

  • 7. Data: 2008-02-12 11:51:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Mokrzycki" f...@4...net

    > Wygląda na to, że Polbank wprowadził nowe zasady wydawania KK:

    Ponoć obsługa internetowa tych kart jest skandaliczna, więc
    i ich przydatność jest znikoma. Chyba nie należy smucić się
    odmową lub zignorowaniem zgłoszenia. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 8. Data: 2008-02-12 16:34:24
    Od: "syn Bogarta" <syn[do wyciecia]bogarta@wp.pl>

    "Marcin Mokrzycki" wrote:

> [...]
    > potwierdzona Twoim własnoręcznym podpisem. Jeżeli chcesz otrzymać wyższy
    > limit, wystarczy, że udokumentujesz swoje dochody.

    We Wrocławiu tak wygląda "od ręki" na deklarację ustną :) Dzisiaj
    sprawdzałem Polbank na pl.Bema i Nowowiejskiej.

    Ustna deklaracja owszem, ale jak pracujesz w znanej i renomowanej firmie.
    Pracownik stwierdził, ze jezeli firma jest nieznana lub DG, to nie ma szans
    i szkoda się fatygować. To "Od ręki w oddziale" oznacza, że w ciągu 48
    godzin zweryfikują. Później do 14 dni czekać na kartę, bo im się popsuła
    maszyna do produkcji kart w oddziale i wysyłają z centrali pocztą... No
    comments...

    Powiedzcie dlaczego ta firma tak kłamie?

    pzdr,

    syn B.

  • 9. Data: 2008-02-12 16:54:09
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...wroclawski.pl>

    syn Bogarta pisze:
    > Ustna deklaracja owszem, ale jak pracujesz w znanej i renomowanej firmie.
    > Pracownik stwierdzi?, ze jezeli firma jest nieznana lub DG, to nie ma szans
    > i szkoda sie fatygowaae. To "Od reki w oddziale" oznacza, ?e w ci?gu 48
    > godzin zweryfikuj?. Pó 1/4 niej do 14 dni czekaae na karte, bo im sie popsu?a
    > maszyna do produkcji kart w oddziale i wysy?aj? z centrali poczt?... No
    > comments...
    > Powiedzcie dlaczego ta firma tak k?amie?
    nie wiem, ale wiem jedno: Polbank ma na prawdę dobrą ofertę tylko, że
    obsługa klienta, analitycy i cała reszta tak potrafią ją obrzydzić, że
    niewielu dojdzie do momentu korzystania z ich usług.

    Sam korzystam z 2 produktów. W obu przypadkach straciłem mnóstwo czasu i
    zdrowia. Mówiłem sobie, że to pech, ale w/w posty tylko potwierdzają, że
    to norma.

  • 10. Data: 2008-02-12 18:56:00
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    > Sadze, ze to dziala tylko w miastach, gdzie maja mobilnych agentow

    chyba jest tak jak piszesz, a poznań w takim razie to agenturalna dziura
    polbanku.