  • 1. Data: 2008-02-10 20:13:23
    Temat: [polbank] Certyfikat po awarii dysku
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Witam

    Pech chcial, ze w tym samym czasie zablokowalem sobie dostep do polbanku przez
    internet i padl jeden z komputerow z certyfikatem. Komputer zostal reanimowalny,
    ale cert na nim przepadl. Po wizycie w oddziale moge sie juz logowac do konta.
    Nie wiem natomiast co z certyfikatem, mam probowac odwolac stary, czy od razu
    uzyskac nowy? Dodam, ze obie proby koncza sie fiaskiem.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.
    Z.

  • 2. Data: 2008-02-10 20:27:28
    Temat: Re: [polbank] Certyfikat po awarii dysku
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>

    Przecież certyfikat mozna zainstalować ponownie z dyskietki uzyskanej z
    banku przy jego przyznawaniu.

  • 3. Data: 2008-02-10 20:29:27
    Od: "max" <b...@a...pl>

    > Przecież certyfikat mozna zainstalować ponownie z dyskietki uzyskanej z
    > banku przy jego przyznawaniu.

    yyyy ze jak ?

  • 4. Data: 2008-02-10 20:29:53
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    "max" <b...@a...pl> napisał w wiadomości news:fonmrf$ani$1@inews.gazeta.pl...

    > yyyy ze jak ?

    takie rzeczy to tylko w erze

    --
    pozdr Z.

  • 5. Data: 2008-02-10 20:30:12
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...wroclawski.pl>

    humanista (mruczus) pisze:
    > Przecież certyfikat mozna zainstalować ponownie z dyskietki uzyskanej z
    > banku przy jego przyznawaniu.
    humanista byłeś kiedyś w Polbanku? Oni nie dają certyfikatu na dyskietce...

  • 6. Data: 2008-02-10 22:43:43
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    ATZ Rzeszow pisze:

> [...]
    > juz logowac do konta. Nie wiem natomiast co z certyfikatem, mam probowac
    > odwolac stary, czy od razu uzyskac nowy? Dodam, ze obie proby koncza sie

    Odwołać stary i utworzyć nowy. Żeby odwołać, to trzeba wiedzieć jak ;-)
    W polu na nazwę certyfikatu wpisz imię, następnie 5 (słownie pięć:-)
    spacji, następnie nazwisko. Albo dwie spacje. Powinien znaleźć
    certyfikat, który można odwołać.

    W zasadzie nie trzeba odwoływać, ale można mieć jednocześnie bodajże
    tylko 2 aktywne, zatem warto go jednak odwołać...

  • 7. Data: 2008-02-11 00:18:36
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

> [...]
    > następnie nazwisko. Albo dwie spacje. Powinien znaleźć certyfikat, który

    jest to nieziemsko sprytne :)

    okazalo sie, ze wpisywalem nie to haslo przy odwolywaniu, bo sobie nie
    zanotowalem. W koncu udalo sie wpisac dobre i odwolac cert. Wniosek:
    koniecznie zapisac dane certyfikatu i haslo odwolania w czasie jego
    tworzenia.

  • 8. Data: 2008-02-11 18:34:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <fonmnh$aa3$1@inews.gazeta.pl>,
    "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> wrote:

    > Przecież certyfikat mozna zainstalować ponownie z dyskietki uzyskanej z
    > banku przy jego przyznawaniu.

    A co to jest ta dyskietka???

    TA

  • 9. Data: 2008-02-12 11:55:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ATZ Rzeszow" foo489$ahq$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > zanotowalem. W koncu udalo sie wpisac dobre i odwolac cert. Wniosek:
    > koniecznie zapisac dane certyfikatu i haslo odwolania w czasie jego

    Nie tylko hasło. Ja na wszelki wypadek niemal wszystko zapamiętuję, bo zawsze
    coś może się kiedyś przydać. :) Trzeba jeszcze znać jakiś długi numer seryjny. :)

    --

  • 10. Data: 2008-02-12 19:35:32
    Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com>

    Jeśli certyfikat przysyłają przez e-mail to zawsze można go wyeksportowac z
    magazynu certyfikatów do standardowej postaci i zapisać do pliku jako kopia
    zapasowa.