  • 11. Data: 2008-02-12 21:36:30
    Temat: Re: KK Polbank - zasady wydawania
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Lut, 19:56, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:399b8b4a-8ad4-47a3-8e8f-2dd5d1cd2cae@
    q21g2000hsa.googlegroups.com...

    > chyba jest tak jak piszesz, a poznań w takim razie to agenturalna dziura
    > polbanku.

    Jak znam zycie, to dziala zapewne "w naszej Warszawie".

  • 12. Data: 2008-02-12 21:38:32
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Lut, 12:51, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Marcin Mokrzycki" f...@4...net

    > Ponoć obsługa internetowa tych kart jest skandaliczna, więc
    > i ich przydatność jest znikoma. Chyba nie należy smucić się
    > odmową lub zignorowaniem zgłoszenia. :)

    Nie przesadzaj. Jesli ktos zajmuje sie swoja KK tylko na podstawie
    wyciagow, to specjalnej roznicy nie widzi w stosunku do innych kart.

  • 13. Data: 2008-02-13 01:31:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 6...@s...goo
    glegroups.com

    : Nie przesadzaj. Jesli ktos zajmuje sie swoja KK tylko na podstawie
    : wyciagow, to specjalnej roznicy nie widzi w stosunku do innych kart.

    MZ każdy stąd (czyli każdy, kto udziela się na grupach) chce mieć dobry
    podgląd internetowy. Dla mnie tych papierowych mogłoby nie być, o ile
    bank by coś dawał w zamian -- na przykład złotówkę miesięcznie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 14. Data: 2008-02-13 02:47:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "krzysztofsf" 6...@s...goo
    glegroups.com

> [...]
    > podgląd internetowy. Dla mnie tych papierowych mogłoby nie być, o ile
    > bank by coś dawał w zamian -- na przykład złotówkę miesięcznie. :)

    za mało.
    to nie pokryje kosztów utrzymywania wersji elektronicznej lub wydruku
    wyciągów.

  • 15. Data: 2008-02-13 07:18:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Lut, 03:47, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
> [...]
    glegroups.com

    > za mało.
    > to nie pokryje kosztów utrzymywania  wersji elektronicznej lub wydruku
    > wyciągów.

    Bph skasowal wyciagi papierowe do kont, wprowadzajac oplate jeden zl -
    i alternatywe darmowych elektronicznych. Nie wiem, czy jeszcze jest ta
    oplata, bo gdy sobie wycenili, to przeszedlem na elektroniczne (pdf
    czekajacy na koncie do pobrania).

  • 16. Data: 2008-02-13 07:26:00
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Feb 13, 2:31 am, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "krzysztofsf" 6...@s...goo
    glegroups.com

> [...]
    > podgląd internetowy. Dla mnie tych papierowych mogłoby nie być, o ile
    > bank by coś dawał w zamian -- na przykład złotówkę miesięcznie. :)

    albo brak opłaty (przynajmniej, za pierwszy rok), upomnki i rabaty,
    np. IKEA

  • 17. Data: 2008-02-13 11:26:10
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "krzysztofsf" 8...@q...goo
    glegroups.com

[...]

    Na szczęście nie muszę korzystać z usług ;) BPH.
    Co więcej -- nie muszę korzystać z usług jakiegokolwiek banku.

    MZ trzeba olewać banki, które niekoniecznie lubią swych (: panów. :)

    Jeśli jest usługa -- musi być i sługa, i pan, i panowanie. :)

    Trochę jak u poety Twardowskiego, który zauważył, że jeśli jest
    noc, musi być i dzień. Niby na Plutonie (a ten akurat koresponduje
    w mitologiach ze śmiercią, a dokładniej z Hadesem) nie ma takiego
    cyklu dnia i nocy, ale ksiądz Jan Twardowski nie musiał o tym
    widzieć, w odróżnieniu od ludów mu wcześniejszych. ;)

    -=-

    Jeśli jakieś usługi ;) bankowe staną się dla mnie bezużyteczne
    (lub nawet uciążliwe) zrezygnuję z takiego mi usługiwania. :)

    Brak podglądu on-line uważam za uciążliwość.
    Brak papierowego wyciągu -- także.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2008-02-13 22:44:41
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    On 12.02.2008, Radek Wroclawski <r...@n...wroclawski.pl> wrote:

    > Sam korzystam z 2 produktów. W obu przypadkach straci?em mnóstwo czasu i
    > zdrowia. Mówi?em sobie, ?e to pech, ale w/w posty tylko potwierdzaj?, ?e
    > to norma.

    Niestety chyba norma. Sam przez chwile myslalem ze trafilem na pechowy
    oddzial.

    Wlasnie walcze o zamkniecie karty kredytowej.

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 19. Data: 2008-02-20 01:42:27
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f...@4...net>,
    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Do wydania karty Prestiżowej, Komfortowej i Praktycznej z limitem do 5000
    > zł wystarczy dowód osobisty i ustna deklaracja o wysokości dochodów,
    > potwierdzona Twoim własnoręcznym podpisem. Jeżeli chcesz otrzymać wyższy
    > limit, wystarczy, że udokumentujesz swoje dochody.

    Znajoma na wiosne zalozyla konto. Po czym zlozyla wniosek o wydanie
    karty. Najpierw rozmowa z konsultantem i 'wszystko bedzie dobrze'...
    Po czym okazalo sie, ze ustna deklaracja to za malo, trzeba podac
    telefon do pracy itd (znajoma pracuje na uczelni, no i generalnie nie za
    bardzo jej sie podobalo, zeby z banku do pracy dzwonili, ale juz trudno).
    Gdy przyszlo do wydania karty, okazalo sie, ze to KK, owszem, ale plaska
    Visa Electron.

    Nikt jej w trakcie rozmowy nie uprzedzil, ze cos takiego dostanie, a ona
    nawet nie miala pojecia (ja zreszta tez), ze istnieja takie KK. O KK
    skladala wniosek w zwiazku z wyjazdem zagranicznym, a wiadomo, ze te
    plaskie electrony maja dosc ograniczone zastosowanie.

    Oczywiscie karty nie przyjela, i poprosila o normalna Vise. Takaz
    dostala, ale z limitem 500 czy 1000zl. Do wiekszego limitu wymagali
    pisemnego zaswiadczenia o zarobkach. Wyjazd byl z kilka dni, wiec wziela
    to, co dali...

    TA

  • 20. Data: 2008-02-20 06:52:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lut, 02:42, T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    > dostala, ale z limitem 500 czy 1000zl. Do wiekszego limitu wymagali
    > pisemnego zaswiadczenia o zarobkach. Wyjazd byl z kilka dni, wiec wziela

    Naklamala we wniosku, ze bala sie dac pisemne zaswiadczenie?
    Naturalnie mozna wziasc poprawke na niekompetencje pracownikow
    Polbanku, ale osoba, ktorej zalezy na czasie i robi KK w ostatniej
    chwili, we wlasnym interesie, niezaleznie od banku, powinna zadbac o
    dostarczenie zaswiadczenia o zarobkach. Wszyscy tak sa oglupieni
    reklamami kredyt na dowod itp?
    Owszem, niedawno wzialem dla zasady KK z 5 tys limitem na
    oswiadczenie, ale sadze, ze zgodnie z prawem Murphego, gdyby mi
    zalezalo i sie spieszylo, to napewno okazoloby sie, ze musze doniesc
    zaswiadczenie i przejsc procedury weryfikacyjne od poczatku.