eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK Polbank - zasady wydawania › Re: KK Polbank - zasady wydawania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!q21g2000hsa.googlegroups.co
    m!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Polbank - zasady wydawania
    Date: Mon, 11 Feb 2008 23:42:49 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 37
    Message-ID: <3...@q...googlegroups.com>
    References: <f...@4...net> <foqa3i$30h7$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.18.70.211
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1202802169 6302 127.0.0.1 (12 Feb 2008 07:42:49 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 12 Feb 2008 07:42:49 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q21g2000hsa.googlegroups.com; posting-host=83.18.70.211;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Opera/9.24 (Windows NT 5.1; U; pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:437852
    [ ukryj nagłówki ]

    On 11 Lut, 21:10, "Konrad N>S>" <n...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomościnews:flebohsvnt9v.rpbcfm87y7az.dlg@40tude.
    net...
    >
    > > Wygląda na to, że Polbank wprowadził nowe zasady wydawania KK:
    > > Jeśli prześlesz nam swój numer telefonu -
    > > skontaktujemy się z Tobą.
    >
    > czy do kogoś odezwał się polbank po przesłaniu im maila z nazwiskiem i numerem
    > telefonu?
    >
    > bo mnie się zdaje, że te 'nowe zasady' to... milczenie i unikanie klienta.
    >
    > wysłałem chyba już 6 albo 8 zgłoszeń z numerem telefonu, w odstępach co dwa-trzy
    > dni.
    > i nic. cisza.
    > nawet w jednym napisałem, że to już kolejny czwarty z kolei e-mail, i prosiłem,
    > żeby się mnie nie bali, że się nie potnę, jak mi odmówią karty...
    > i nawet to na nic, polbank milczy.
    >
    > w sumie: może lepiej w takim banku nie mieć karty?
    >
    > K>N>S>


    Infolinia odpowiada na maile.
    Natomiast produktowo nie sa kompletni eprzygotowani - kiedys zapytalem
    ze strony o kredyt (nasz agent sie skontaktuje) - i cisza.
    Sadze, ze to dziala tylko w miastach, gdzie maja mobilnych agentow - a
    reszte sla do kosza, bez jakichkolwiiek prob rozwiazania probleu ,(np.
    przeslac do placowki, zeby stamtad sie skontaktowali i zaprosili do
    oddzialu - bo brak agenta w rejonie).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1