  • 21. Data: 2013-08-23 15:13:26
    Temat: Re: KK Polbank/Raifi w odstawke
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 13:56:28 UTC+2 użytkownik w...@g...com
    napisał:

    > A dla mastercard zostaje bezpośrednie przeliczenie na PLN wg kursów z

    A do mnie wczoraj dzwonila babeczka z oddzialu z propozycja zmiany KK Visa na MC - bo
    wlasnie przewalutowanie jest bezposrednie...

    Trzeba bedzie to ustalic.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 22. Data: 2013-08-23 15:21:00
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 14:16:25 UTC+2 użytkownik Krzysiek napisał:

    > ciekawe czy bank w ogole o tym poinformuje...czy tez bedzie trzeba sprawdzac
    samemu....

    > czy w regulaminie musi byc podana waluta rozliczeniowa karty? czy bank w ogole musi
    o tym informowac?

    Niedawno ściągnąłem te dokumenty:
    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3044
    4758/Przewalutowania+transakcji+dokonanych+kartami+V
    ISA+ważne+od+01.07.2013.pdf

    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3044
    4758/przewalutowania+transakcji+wykonanych+kartami+M
    asterCard.pdf

    Można było na nie łatwo trafić na ich stronie www. Teraz pomogło google...

    pzdrwm
    luc

  • 23. Data: 2013-08-23 16:30:18
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 15:21:00 UTC+2 użytkownik luc napisał:

    > Można było na nie łatwo trafić na ich stronie www. Teraz pomogło google...

    ale wersji dla kk chyba nie ma. pewnie to samo ale jednak....

  • 24. Data: 2013-08-26 16:55:03
    Od: w...@g...com

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 15:13:26 UTC+2 użytkownik Rafal M napisał:

    > A do mnie wczoraj dzwonila babeczka z oddzialu z propozycja zmiany KK Visa na MC -
    bo wlasnie przewalutowanie jest bezposrednie...

    > Trzeba bedzie to ustalic.
    Mi też tak powiedzieli na infolinii. Tylko nie udało mi się w oddziale zmienić z Visa
    na MC, bo się okazało, że procedura jest identyczna jak dla nowej KK. Bez sensu dla
    klienta który ma od lat kartę nie wprowadzić jakiegoś prostego sposobu "konwersji"

  • 25. Data: 2013-08-28 15:54:50
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    Dostalem takie info, bo zadaniu pytania poczta wewnetrzna:

    Szanowny Panie, uprzejmie informuję, że listy o zmianach wprowadzanych od 16
    wrzesnia dla kart kredytowych Klientom otrzymujących wyciągi elektroniczne wysłane
    zostały na adres do korespondencji podany w systemie Banku. Odnośnie Pana zapytania
    uprzejmie informuję, że transakcje zagraniczne wykonywane za pomocą kart Master Card
    (jak karta Raiffeisen Dzieciom), rozliczane sa bezpośrednio z waluty obcej na
    złotówki wg kursu organizacji rozliczającej tj. Master Card, z dnia księgowania
    operacji. Zmianie ulegną jedynie warunki dla kart Visa.

  • 26. Data: 2013-08-30 17:42:33
    Od: em <e...@g...com>

    Ja też nie dostałem żadnej informacji o zmianach, więc to chyba jakaś większa obsuwa
    z ich strony.

    A już ktoś się z Półbankiem wykłucił, że nie dostał informacji o zmianie opłat za
    prowadzenie konta -
    http://samcik.blox.pl/2013/05/Krwawa-jatka-o-43-zl-K
    lient-nie-odpuscil-i-wygral.html

  • 27. Data: 2013-10-24 13:17:14
    Od: em <e...@g...com>

    Odpisali, że wysłali nowy regulamin listem w czerwcu. Ale sami też od razu
    zasugerowali, że jak nie dostałem, to mogę złożyć reklamację. Co uczyniłem, zobaczymy
    co dalej.