  • 11. Data: 2013-07-23 22:38:27
    Temat: Re: KK Polbank/Raifi w odstawke
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Z TOIP wynika że 120 transakcji dotyczy tylko Prestiżowych pozostałe
    > /oprócz praktycznej/ nadal wymagają 72 transakcji.
    > Jeśli jutro będe miał trochę czasu pofocę toto i gdzieś wrzucę na sieć.
    >
    > pozd
    > as

    na karcie T-mobile nadal wystarczą 72 transakcje...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2013-07-24 00:48:38
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2013-07-23 22:06, Adam S. wrote:

    > Z TOIP wynika że 120 transakcji dotyczy tylko Prestiżowych pozostałe
    > /oprócz praktycznej/ nadal wymagają 72 transakcji.
    > Jeśli jutro będe miał trochę czasu pofocę toto i gdzieś wrzucę na sieć.

    ja juz swoj wskanowalem
    http://wrzucacz.pl/file/2541372413360/Polbank_zmiany
    _regul_i_toip.pdf
    ok 700kB

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2013-07-24 00:48:47
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

  • 14. Data: 2013-07-25 20:14:39
    Od: j...@g...com

    Moim zdaniem najważniejsza zmiana to wprowadzenie 3% prowizji od transakcji
    dokonanych kartami VISA w walucie nierozliczeniowej karty. Jak zawierałem umowę to
    Polbank przeliczał na PLN z większości walut bez "pośrednictwa" EUR czy USD - dzięki
    temu kursy były bliskie kursom średnim NBP/kursom VISA.
    Czy jest jakaś konkurencja oferująca VISĘ z dobrymi przelicznikami?
    J.

  • 15. Data: 2013-07-26 13:41:06
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    W dniu 25-07-2013 20:14, j...@g...com pisze:
> [...]
    temu kursy były bliskie kursom średnim NBP/kursom VISA.
    > Czy jest jakaś konkurencja oferująca VISĘ z dobrymi przelicznikami?
    A dla mastercard zostaje bezpośrednie przeliczenie na PLN wg kursów z
    mastercard?

    (Chyba jeszcze póki co to obowiązuje i nie ma lepszej karty do płacenia
    w GBP?)

  • 16. Data: 2013-07-26 13:50:00
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 13:41:06 UTC+2 użytkownik boa napisał:
    > A dla mastercard zostaje bezpośrednie przeliczenie na PLN wg kursów z
    >
    > mastercard?
    >

    > (Chyba jeszcze póki co to obowiązuje i nie ma lepszej karty do płacenia
    >
    > w GBP?)

    Zostaje. Dlatego też zmieniłem debetówkę do konta na MC.

    pzdrwm
    luc

  • 17. Data: 2013-08-23 13:56:28
    Od: w...@g...com

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 13:50:00 UTC+2 użytkownik luc napisał:

    > Zostaje. Dlatego też zmieniłem debetówkę do konta na MC.

    Dzisiaj miła pani w Polbanku powiedziała, ze od września koniec z bezpośrednim
    przewalutowaniem także dla MC i będzie XXX->EUR->PLN

  • 18. Data: 2013-08-23 14:06:58
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 23 sierpnia 2013 13:56:28 UTC+2 użytkownik w...@g...com
    napisał:

    > Dzisiaj miła pani w Polbanku powiedziała, ze od września koniec z bezpośrednim
    przewalutowaniem także dla MC i będzie XXX->EUR->PLN

    Dla debetówek i KK?

    pzdrwm
    luc

  • 19. Data: 2013-08-23 14:16:25
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    napisał:

    > Dzisiaj miła pani w Polbanku powiedziała, ze od września koniec z bezpośrednim
    przewalutowaniem także dla MC i będzie XXX->EUR->PLN

    ciekawe czy bank w ogole o tym poinformuje...czy tez bedzie trzeba sprawdzac
    samemu....
    czy w regulaminie musi byc podana waluta rozliczeniowa karty? czy bank w ogole musi o
    tym informowac?

  • 20. Data: 2013-08-23 14:33:47
    Od: w...@g...com

    napisał:

    przewalutowaniem także dla MC i będzie XXX->EUR->PLN
    > Dla debetówek i KK?
    Pani w ogóle nie robiła wrażenia super poinformowanej. Ja ma KK Visa głównie ze
    względu na kursy walut. Chciałem zmienić na MC, ze względu na 3%.

    Bardziej mnie zastanawia, jakie te kursy będą. Bo jeśli będą to uczciwe kursy, to
    czemu nie. Natomiast jeśli będą to kursy takie jak podaje bank na stronie...

    A generalnie polecacie jakieś inne karty kredytowe do płatności za granicą?