  • 1. Data: 2013-07-22 19:12:52
    Temat: Pozegnanie z Deutsche
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    Z nowej taryfy: aktywacja nowej karty TAN 20 zlotych, wyplaty z bankomatu przestaja
    byc traktowane jako transakcje, zatem nowy wymog zakupow na 200 zlotych, wtedy karta
    1 zl, bez zakupow - 5 zlotych. Ktos moze potwierdzic?

    Zostawilbym sobie konto bez karty debetowej, ale w DB bez karty TAN nie mozna nawet
    zajrzec na konto. Jako milosnik zakupow gotowkowych raczej bede sie zegnal z DB PBC -
    po dwoch latach bardzo udanej wspolpracy.

    Co moge wziac w zamian? Najbardziej potrzebowalbym zapasowej debetowki za granica z
    darmowymi wyplatami po w miare do przyjecia kursie (zeby mozna bylo wyplacac male
    sumy).

    Przy okazji dzisiejszy test euro z Euronetu:

    4,280 zwykly kantor
    4,260 lepszy kantor
    4,235 kurs hurtowy w kantorze dla 1000 EUR
    4,231 kurs w bankomacie Euronetu

  • 2. Data: 2013-07-22 21:01:40
    Temat: Re: Pozegnanie z Deutsche
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    > Zostawilbym sobie konto bez karty debetowej, ale w DB bez karty TAN nie mozna nawet
    zajrzec na konto

    a kody smsowe nie możesz uaktywnić + rezygnacja z karty? taka teraz ich polityka,
    zniechęcania do TANów, które nie tak dawno temu promowali.

  • 3. Data: 2013-07-22 22:04:39
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > a kody smsowe nie możesz uaktywnić + rezygnacja z karty? taka teraz ich polityka,
    zniechęcania do TANów, które nie tak dawno temu promowali.

    w miedzyczasie zdazylem sam do tego dojsc. Z poczatku automatycznie odmowilem
    esemesow, bo wole karte TAN, a i za bardzo naciskali na te esemesy. Teraz wezme.
    Karta natomiast do likwidacji (nie place karta) - jak sie jej bezplatnie pozbyc? Czy
    po zastrzezeniu przysla nowa i jesli jej nie aktywuje, to bedzie spokoj? Swoja droga
    podobalo mi sie przez dwa lata w Deutsche, jednak bylem beznadziejnym klientem i sie
    nie dziwie, ze mnie odstrzelili :)

  • 4. Data: 2013-07-22 22:31:00
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    Karta natomiast do likwidacji (nie place karta) - jak sie jej bezplatnie pozbyc? Czy
    po zastrzezeniu przysla nowa i jesli jej nie aktywuje, to bedzie spokoj?

    nie wiem jak z zastrzeżeniem, zapytaj na dezinfolinii.
    ale za to możesz wypowiedzieć umowę o kartę płatniczą w placówce i mieć samo konto.

  • 5. Data: 2013-07-23 19:42:12
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > ale za to możesz wypowiedzieć umowę o kartę płatniczą w placówce i mieć samo konto.

    jak mam dbNet, to tez moge wypowiedziec karte w placowce?

  • 6. Data: 2013-07-26 21:35:18
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 23 Jul 2013 10:42:12 -0700 (PDT), Glaukon napisał(a):

    > jak mam dbNet, to tez moge wypowiedziec karte w placowce?

    Tak

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2013-07-26 22:20:41
    Od: jj <p...@w...pl>

    Ja dziś wypowiedziałem kartę, panienka nawet nie zapytała o powód (pewnie go zna).
    Jako ciekawostkę powiem, że była też jakaś klientka, która przyszła zamknąć konto -
    widać mają spory ruch w interesie :)

  • 8. Data: 2013-07-27 01:28:07
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Ja dziś wypowiedziałem kartę, panienka nawet nie zapytała o powód (pewnie go zna).
    Jako ciekawostkę powiem, że była też jakaś klientka, która przyszła zamknąć konto -
    widać mają spory ruch w interesie :)

    ja zastrzegłem kartę przez telefon, powiedzieli, że nowej nie będą wysyłać