  • 1. Data: 2013-07-23 09:23:12
    Temat: Płatność kartą Getinu w internecie?
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam

    Właśnie przyszła mi eKarta (odnowienie) z mBanku. Zastanawiam się nad jej sensem (25
    zł / rok), bo wszędzie w polskim internecie płacę kartą Alior Sync, a w zagranicznych
    sklepach internetowych zawsze płaciłem eKartą.
    Nie mam jak tego sprawdzić, stąd pytanie do Was.

    Czy w sklepach zagranicznych da się bez problemu płacić debetówką Getinu i/lub Alior
    Sync i/lub debetówką mBanku?

    Kamil

  • 2. Data: 2013-07-23 10:57:03
    Temat: Re: Płatność kartą Getinu w internecie?
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 23.07.2013 a...@p...onet.pl <a...@p...onet.pl>
    napisał/a:

    > Czy w sklepach zagranicznych da się bez problemu płacić debetówką Getinu i/lub
    Alior Sync i/lub debetówką mBanku?

    Zależy pewnie od sklepu, Synkową kartą płaciłem w dx.com, tudzież producentowi
    programu- bez problemu.

    Jeśli chcesz prepaidową, to karta internetowa BZWBK jest za free, pomijając pierwszą
    opłatę bodaj 5 zł. Korzystałem wcześniej "zagranicznie" też bez zgrzytów.

    Do zagranicznych transakcji można też rozważyć kartę do konta walutowego Synka
    (też za free) i kupowanie waluty w internetowych kantorach.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 3. Data: 2013-07-24 01:40:43
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 23 Jul 2013 00:23:12 -0700 (PDT),
    a...@p...onet.pl napisał(a):

    > Czy w sklepach zagranicznych da się bez problemu płacić debetówką Getinu i/lub
    Alior Sync i/lub debetówką mBanku?

    Kilkakrotnie płaciłem przez internet drobne kwoty kartą debetową mBanku.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2013-07-26 22:52:47
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-07-23 09:23, a...@p...onet.pl pisze:

    > Czy w sklepach zagranicznych da się bez problemu płacić debetówką Getinu i/lub
    Alior Sync

    Tak. I jedną i drugą.

    --
    Akarm