  • 1. Data: 2013-07-23 12:36:39
    Temat: AliorSync - 5% zwrot za zakupy internetowe w czerwcu
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    Czy dostaliście zwrot za zakupy za czerwiec?
    Z regulaminu wynika, że powinien być zrealizowany do 15go lipca.

    U mnie pusto, mimo przelewu z konta osoby prowadzącej Indywidualną Działalność
    Gospodarczą. Czyżby wcześniejsze przelewy w drugą strone eliminują taki rachunek z
    grona płatników wynagrodzenia?

  • 2. Data: 2013-07-23 12:59:58
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23/07/2013 12:36, az.anonim pisze:
    > Czy dostaliście zwrot za zakupy za czerwiec?
    > Z regulaminu wynika, że powinien być zrealizowany do 15go lipca.

    15 lipca przyszedl.

  • 3. Data: 2013-07-23 13:07:59
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 23 Jul 2013 03:36:39 -0700 (PDT), az.anonim napisał(a):

    > Czy dostaliście zwrot za zakupy za czerwiec?

    Tak - przelew z własnego konta firmowego.

    AK