  • 11. Data: 2014-11-23 23:17:05
    Temat: Re: KK Pekao gold
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-11-23 o 22:49, m...@i...pl pisze:
    > Na Pekao Gold są wyższe kwoty ubezpieczeń. Dla przykładu: Ubezpieczenie w Podróży
    zagranicznej następstw nieszczęśliwych wypadków przy Goldzie jest do 100.000 zł, a
    przy Silverze do 10.000 zł.

    > Jak rozumiem nie polecasz złotych kk (drogie i szpanerskie) oraz kk Pekao za to, że
    progi zwolnień są wysokie?

    > Czyli która kk jest, hmmm, idealna? Jeszcze kursy walutowe mogłyby być w miarę
    korzystne.

    wszystko zależy od tego jak często będziesz z tych ubezpieczeń korzystał
    (jak często wyjeżdżasz?)

    kolor karty nie ma dla mnie znaczenia + co do zasady nie mam zwyczaju
    płacić za KK, wystarczy że bank zarabia na transakcjach, które wykonuję

    w KK bieda, zostały mi tylko 3 z czego z dwóch chcę zrezygnować, bo się
    TOiP zmieniła

    najwyżej będę z debetówek korzystał

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2014-11-23 23:29:44
    Od: m...@i...pl

    Nie wyjeżdżam b. często, ale czasami jestem zagranicą.

    Z dwóch kk rezygnujesz. A ta ostatnia to jaka (jeśli mogę spytać)? Jest bezpłatna?

    A tak na marginesie - po co Ci aż 3 (słownie: trzy) kk?! Dwie to "świat i ludzie" :-)

  • 13. Data: 2014-11-23 23:47:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie wyjeżdżam b. często, ale czasami jestem zagranicą.

    to czy jest sens? ubezpieczenie kosztuje grosze,

    > Z dwóch kk rezygnujesz. A ta ostatnia to jaka (jeśli mogę spytać)? Jest bezpłatna?

    tak, dożywotnio bez opłat do tego mam darmowe przelewy z kk (czynsz,
    energia, internet itp...)
    ww. to Citi (de facto mam dwie: jedna do płacenia a gold tylko do
    przelewów czyli nawet jej ze sobą nie noszę)

    > A tak na marginesie - po co Ci aż 3 (słownie: trzy) kk?! Dwie to "świat i ludzie"
    :-)

    miałem nawet więcej:
    Polbank T-Mobile do płatności w walutach - najlepsze przeliczniki!
    Millennium - raz w roku zakup na raty na 12 m-cy na 1%, do tego 5% zwrot
    za zakupy w Piotrze i Pawle (często tam kupuję)
    2x Citi - te zostają

    miałem też z Multibanku i ING, ale one są już historią...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2014-11-24 11:19:39
    Od: Pete <n...@n...com>

> [...]
    zagranicznej następstw nieszczęśliwych wypadków przy Goldzie jest do 100.000 zł, a

    Sprawdź jeszcze OWU w jakich przypadkach działa to ubezpieczenie (czy
    nie jest np. ograniczone tylko do wyjazdów opłaconych tą kartą).

    --
    Pete

  • 15. Data: 2014-11-24 15:54:27
    Od: "KKK" <k...@p...onet.pl>

    Działą za granicą kraju oraz w podróży po kraju, jeśli jest ona częścią
    drogi za granicę i z powrotem.
    Nie ma ograniczenia co do opłacania wyjazdów ww. kartą

    KKK

  • 16. Data: 2014-11-24 19:47:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 23.11.2014 o 23:29, m...@i...pl pisze:
> [...]
    >
    > A tak na marginesie - po co Ci aż 3 (słownie: trzy) kk?! Dwie to "świat i ludzie"

    Policz sobie w takim razie ile będzie kosztować Cię to ubezpieczenie z
    kk - czy wyrobisz jakąś kwotę na zwolnienie z opłaty rocznej czy
    zapłacisz pełną stawkę, co znając Pekao pewnie wynosi 100-200 zł czyli
    całkiem spoko. W ubezpieczeniach możesz wtedy sobie przebierać i
    dobierać pod siebie a dodatkowo, może być też jakaś promocja akurat jak
    będziesz jechał.
    Z kk jeżeli nie potrzebujesz dobrych przeliczników to poszukaj może
    jakiejś promocji i dodatkowo coś Ci wpadnie.

    Xenocide

  • 17. Data: 2014-11-24 21:54:42
    Od: m...@i...pl

    Widzę, że wątek się ładnie rozwinął :-)

    Cóż, generalnie nie szaleję za tymi ubezpieczeniami - czy to podpiętymi do karty czy
    wykupionymi u agenta. Pomyślałem, że na goldzie są dość rozbudowane, więc dobrze je
    mieć.

    Reasumując: która kk polecacie? Jak pisałem wcześniej nie planuje się na tej karcie
    zadłużać i robić z niej przelewów.

    The winner is...

  • 18. Data: 2014-11-25 20:39:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 24.11.2014 o 21:54, m...@i...pl pisze:
> [...]
    je mieć.

    > Reasumując: która kk polecacie? Jak pisałem wcześniej nie planuje się na tej karcie

    Jest kilka opcji i ciężko tak powiedzieć. Najłatwiej będzie Ci pewnie
    dostać kartę w banku gdzie masz konto, bo być może obejdzie się bez
    zaświadczeń itd itp. - więc napisz co wchodzi w grę jaki bank lub banki.

    Ogólnie karty Citi są dobre, bo mają naprawdę dobrą jakoś obsługi i
    można łatwo uzyskać zwolnienie nie opłaty rocznej - nawet dożywotnie.

    Z innych ciekawa może być Millenium Impresja - w miarę łatwe warunki do
    zwolnienia (od któregoś grudnia, nie pamiętam dokładnie, wystarczy 5
    transakcji w miesiącu i karta jest darmowa), poza tym ma jakieś płatne
    ubezpieczenia więc możesz sobie przeglądnąć jak Ci na tym mocno zależy.

    Xenocide

  • 19. Data: 2014-11-26 20:41:02
    Od: m...@i...pl

    On Tuesday, November 25, 2014 8:39:13 PM UTC+1, xbartx wrote:

> [...]
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough

    Dzięki za pomoc. Pozdrawiam!

  • 20. Data: 2014-12-07 11:16:51

    A tak przy okazji:
    Oferują może w Polbanku jakiś dobry procent na rachunkach ew. lokatach?

    -----