  • 1. Data: 2014-11-19 21:12:08
    Temat: Przeniesienie karty do BZ WBK
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Ktoś może przerabiał przenoszenie karty do (jeszcze) BZ WBK? Pytam, bo
    kończy się ważność mojej mBankowej platyny, a już chyba nie wydają nowej -
    tylko oferują erzac.Pytam, bowiem interesuje mnie czy jest tak pięknie jak
    obiecują tutaj
    (2 pytanie)
    http://www.bzwbk.pl/przydatne-informacje/pytania-i-o
    dpowiedzi/karty-platnicze/pytania-i-odpowiedzi-karty
    -platnicze.html
    http://www.bzwbk.pl/informacje-o-banku/biuro-prasowe
    /aktualnosci/zamien-karte-kredytowa-na-tansza.html
    Czy też nie ma tak pięknie - i mimo pięknych zapowiedzi trzeba się bawić w
    zaświadczenia o dochodach?

    Jakieś 2 lata temu chciałem przenieść tam inną kartę i nie dało się ominąć
    zaświadczenia, ale może coś się zmieniło...

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 2. Data: 2014-11-19 21:30:02
    Temat: Re: Przeniesienie karty do BZ WBK
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 19 Nov 2014 21:12:08 +0100, abelincoln
    <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Ktoś może przerabiał przenoszenie karty do (jeszcze) BZ WBK?
    Mi sami zaproponowali (miałem wówczas KGP u nich) więc nie przenosiłem
    ale ostrzegam zawczasu przed procedurą "zwiększenie limitu KK na
    klik". W praktyce po wykonaniu "na klik" wymagane są 2-3 rozmowy z
    infolinią a następnie wizyty w odziale w celu podpisania aneksu o
    zwiększenie limitu. Mimo zapewnień infolinii ("nowy limit będzia
    działał w kilka minut po podpisaniu w oddziale") oraz pracowników
    oddziału ("nowy limit będzie dostępny od jutra") na nowy limit trzeba
    poczekać 3 dni a w międzyczasie "stary" limit pokazuje głupie
    wartości.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2014-11-19 22:09:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-19 21:12, abelincoln pisze:

    > Pytam, bo
    > kończy się ważność mojej mBankowej platyny, a już chyba nie wydają nowej -
    > tylko oferują erzac

    Jeszcze niedawno informowali że wznowienia wydają nadal, tylko nowych
    wniosków nie rozpatrują. Ja dostałem nową w czerwcu, ważna 5 lat!

  • 4. Data: 2014-11-19 22:15:31
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-19 22:09, osa pisze:

    > Jeszcze niedawno informowali że wznowienia wydają nadal

    Nieco ponad miesiąc przed końcem ważności powinien Ci się zmienić status
    karty na 'w produkcji' czy coś w ten deseń ;) Więc po tym też poznasz
    czy dostaniesz nowy plastik.

  • 5. Data: 2014-11-19 22:23:35
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2014 22:15:31 +0100, osa napisał(a):

    > Nieco ponad miesiąc przed końcem ważności powinien Ci się zmienić status
    > karty na 'w produkcji' czy coś w ten deseń ;) Więc po tym też poznasz
    > czy dostaniesz nowy plastik.

    Oo, nie wiedziałem. Ale pewnie już jest bezstykowa?

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 6. Data: 2014-11-19 22:58:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2014-11-19 22:23, abelincoln pisze:

    > Oo, nie wiedziałem. Ale pewnie już jest bezstykowa?

    Nie, nadal to model bezantenkowy :)

    PS. Odezwij sie do mnie na maila, pisałem do ciebie, ale adres jakiś
    lewy i nie doszło ;)

  • 7. Data: 2014-11-19 23:27:24
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Nov 2014 22:58:49 +0100, osa napisał(a):

    > Nie, nadal to model bezantenkowy :)

    To takie jeszcze istnieją?

    > PS. Odezwij sie do mnie na maila, pisałem do ciebie, ale adres jaki?
    > lewy i nie doszło ;)

    Poszło.

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 8. Data: 2014-11-20 21:43:05
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Mi sami zaproponowali (miałem wówczas KGP u nich) więc nie przenosiłem
    > ale ostrzegam zawczasu przed procedurą "zwiększenie limitu KK na
    > klik". W praktyce po wykonaniu "na klik" wymagane są 2-3 rozmowy z

    Ja zwiększałem na klik i nikt nie dzwonił, nigdzie nie chodziłem. Może
    dlatego, że mam0 tam wpływy

    Darek

  • 9. Data: 2014-11-22 16:09:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 20 Nov 2014 21:43:05 +0100, Darek <n...@p...maila.pl> wrote:

    >Ja zwiększałem na klik i nikt nie dzwonił, nigdzie nie chodziłem. Może
    >dlatego, że mam0 tam wpływy
    Ja rowniez mialem wowczas tam wplywy (na KGP) oraz aktywnie
    korzystalem z tej kk. Procedura na klik wiazala sie z tym co opisalem.

    WAM