  • Data: 2016-09-26 12:43:52
    Temat: KK Open z Getinu (czy jak ona teraz tam nazywa się)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio płaciłem tą kartą przy takowaniu. Wpisałem zły PIN (tylko 3 cyfry) i
    anulowałem transakcję czerwonym przyciskiem. Terminal radośnie wypluł
    "Transakcja zaakceptowana" i na stacji konsternacja...

    Okazało się, że transakcja została jak najbardziej przyjęta, a bank na pytanie
    "why, leo?" odpowiada, że "system źle zafunkcjonował, ale już został
    naprawiony".

    Fajnie :)