  • Data: 2016-09-27 10:00:13
    Temat: Re: KK Open z Getinu (czy jak ona teraz tam nazywa się)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 26 Sep 2016 09:05:09 -0700 (PDT), w
    <1...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Hmmm, w sumie można POS ustawić tak, żeby o PIN nie pytał - vide afera z
    biletomatami we Wrocławiu - także może i teoretycznie jest taka możliwość, że jak
    jest problem z autoryzacją on-line, to terminal pozwala na off-line i to nawet bez
    PINu - choć zapewne jest to błąd w konfiguracji.
    > Ale możliwości konfiguracji jest tak wiele... Np. żonie raz nie poszła z chipa KK
    db w ikea - pani w kasie na to, żeby się nie przejmować, przeciągnęła z paska - i
    poszło. Zaintrygowany próbowałem płacić w różnych miejscach z paska, ale zawsze
    kazało włożyć kartę do czytnika chip - mimo to jednak jest opcja płatności z paska
    pod pewnymi warunkami.

    A widzisz -- mnie też nie udawało się (zawsze kazano włożyć chipa). Ale raz
    terminal wyrzucił "wyjmij kartę i przeciągnij" (w jakimś hipermarkecie tak się
    stało) i dopiero wtedy płatność przeszła.