  • 1. Data: 2003-09-30 13:44:28
    Temat: KK Multibanku po 12 października
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    Witam !!!
    Czy ktoś się orientuje czy karty kredytowe Mutlibanku wydane przed 12
    października
    zostaną objęte nowymi przepisami ???
    W mBanku tak ma być natomiast w Multi cisza ...
    PZDR
    Marcin

  • 2. Data: 2003-09-30 14:48:25
    Temat: Re: KK Multibanku po 12 października
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl> wrote in message
> [...]
    > października
    > zostaną objęte nowymi przepisami ???
    > W mBanku tak ma być natomiast w Multi cisza ...

    Tak, będą.

    Pzdr
    KK

  • 3. Data: 2003-09-30 16:00:27
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał
    > Tak, będą.

    ... ale po podpisaniu odpowiedniej umowy.

  • 4. Data: 2003-09-30 16:18:26
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> wrote in message
    > Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał
    >
    > ... ale po podpisaniu odpowiedniej umowy.

    Zgodnie z wymogami prawa :-)

    pzdr
    KK

  • 5. Data: 2003-09-30 17:00:20
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > ... ale po podpisaniu odpowiedniej umowy.

    Z czym to się wiąże ?

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.

  • 6. Data: 2003-09-30 20:27:51
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl> napisał:
    > Z czym to się wiąże ?

    Wymogi ustawy o EPI. Umowa pewnie bedzie analogiczna jak w mBanku ;-) Tyle ze w
    multi update www zazwyczaj trwa troche dłużej niz w mB, wiec pewnie umowa pojawi
    sie za 2-3 dni...

  • 7. Data: 2003-09-30 21:20:23
    Od: "Marian Rusek" <m...@N...gazeta.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> napisał(a):

    > Wymogi ustawy o EPI.

    Dziwne, ze w innych bankach nie trzeba wysylac dodatkowych umow. Na przyklad
    w takim inteligo: <http://www.inteligo.pl/nowosci/news-one.php?id=207>
    . A
    moze oni sie jeszcze nie obudzili?

    Pozdrawiam,

    Marian

  • 8. Data: 2003-10-01 06:26:17
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

> [...]
    ze w
    > multi update www zazwyczaj trwa troche dłużej niz w mB, wiec pewnie umowa

    Ale w mBanku dotyczy to kart debetowych wydawanych dotychczas BEZ umowy.
    KK mBanku będą objęte przepisami ustawy bez podpisywania nowej umowy.
    Ja występujac o KK Multibanku analogiczną do mBankowej umowę podpisywałem.

  • 9. Data: 2003-10-01 07:33:25
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > Dziwne, ze w innych bankach nie trzeba wysylac dodatkowych umow. Na
> [...]

    Inteligo bardzo luźno interpretuje prawo. Na moje ostatnie zażalenie, że
    wysyłają mi informacje handlowe drogą elektroniczną pomimo, ze nigdy na to
    nie wyrażałem zgody, dostałem odpowiedź, że... zgodziłem się kiedyś na
    przetwarzanie danych do celów marketingowych i to wystarczy :-)

    Pzdr
    KK

  • 10. Data: 2003-10-01 16:52:48
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    > Wymogi ustawy o EPI. Umowa pewnie bedzie analogiczna jak w
    > mBanku ;-) Tyle ze w multi update www zazwyczaj trwa troche
    > dłużej niz w mB, wiec pewnie umowa pojawi sie za 2-3 dni...

    Hm, wyglada ze MultiBank sie wycofal(?) z wczesniejszych
    zapowiedzi. Dzwonilem wlasnie na Multilinie i otrzymalem
    (co prawda dosc pokretna ale jednak) informacje od erhmm
    operatora ze *NIE* MA mozliwosci podpisania umowy do juz
    wydanych kart.

    Mam cicha nadzieje ze jednak to byl blad wynikajacy z
    niedoinformowania personelu Multilinii - a jesli nie,
    to ze Bank wycofa sie z wycofania ..

    Nie ukrywam ze uwazam to za blad ze strony Banku, no coz
    skoro Bank woli miec do czynienia z(prawdopodobnie) dosc
    powszechna epidemia zagubien kart to nalezy jego decyzje
    przyjac do wiadomosci. O kwestii wiarygodnosc w oczach
    klientow pisac nie bede ..