  • 1. Data: 2003-09-30 11:42:25
    Temat: potrzebna pomoc - efektywnosc bankow
    Od: "zlotkos" <z...@w...pl>

    Witam, moze ktos sie orientuje gdzie moge znlezc dane na temat efektywnosci
    bankow, cos o kosztach i dochodach, pisze magisterke na temat home bankingu i
    jego wplywu na efektywnosc bankow i potrzebuje jakis materialow, nie chodzi
    mi o gotowe prace ale o jakies zrodla gdzie tego szukac, moze ktos cos o tym
    pisal i moglby mnie wspomoc jakimis tytulami

    thx pozdrawiam
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-09-30 11:59:06
    Temat: Re: potrzebna pomoc - efektywnosc bankow
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    zlotkos wrote:
> [...]
    > jakis materialow, nie chodzi mi o gotowe prace ale o jakies zrodla
    > gdzie tego szukac, moze ktos cos o tym pisal i moglby mnie wspomoc

    Majowa Rzepa (ale nie wiem ktory numer) + raporty jakies z Gazety Bankowej
    itp.

  • 3. Data: 2003-09-30 16:26:50
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:blbr72$52f$1@news.onet.pl...
    > Majowa Rzepa (ale nie wiem ktory numer) + raporty jakies z Gazety Bankowej

    zapomniales o google :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak