    From: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Multibanku po 12 października
    Date: Wed, 1 Oct 2003 18:52:48 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@ve252.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:blcp0n$mr5$1@news.onet.pl

    > Wymogi ustawy o EPI. Umowa pewnie bedzie analogiczna jak w
    > mBanku ;-) Tyle ze w multi update www zazwyczaj trwa troche
    > dłużej niz w mB, wiec pewnie umowa pojawi sie za 2-3 dni...

    Hm, wyglada ze MultiBank sie wycofal(?) z wczesniejszych
    zapowiedzi. Dzwonilem wlasnie na Multilinie i otrzymalem
    (co prawda dosc pokretna ale jednak) informacje od erhmm
    operatora ze *NIE* MA mozliwosci podpisania umowy do juz
    wydanych kart.

    Mam cicha nadzieje ze jednak to byl blad wynikajacy z
    niedoinformowania personelu Multilinii - a jesli nie,
    to ze Bank wycofa sie z wycofania ..

    Nie ukrywam ze uwazam to za blad ze strony Banku, no coz
    skoro Bank woli miec do czynienia z(prawdopodobnie) dosc
    powszechna epidemia zagubien kart to nalezy jego decyzje
    przyjac do wiadomosci. O kwestii wiarygodnosc w oczach
    klientow pisac nie bede ..

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.