  • 11. Data: 2003-10-01 16:58:54
    Temat: Re: KK Multibanku po 12 października
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "KK" <n...@n...com> writes:

    > Inteligo bardzo luźno interpretuje prawo. Na moje ostatnie zażalenie, że
    > wysyłają mi informacje handlowe drogą elektroniczną pomimo, ze nigdy na to
    > nie wyrażałem zgody, dostałem odpowiedź, że... zgodziłem się kiedyś na
    > przetwarzanie danych do celów marketingowych i to wystarczy :-)

    A nie wystarczy?
    Z tym ze oczywiscie mozna zgode odwolac.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 12. Data: 2003-10-02 08:40:00
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> wrote in message
    > A nie wystarczy?
    > Z tym ze oczywiscie mozna zgode odwolac.

    IMHO nie, bo Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczna mówi wyraźnie co
    jest przesyłaniem informacji handlowych drogą elektroniczną i że na takie
    przesyłanie (drogą elektroniczą) wymagana jest zgoda na bazie tej ustawy. I
    taką wykładnię też potwierdzano na dwóch szkoleniach w tym temacie.

    pzdr
    KK