  • 1. Data: 2004-01-13 06:50:20
    Temat: [KK] Motokarta CITI - BP - co za amatorstwo???
    Od: "Damian" <...@...pl>

    witam,
    drugi miesiac uzytkuje ta karte, ale ja juz naprawde nie moge... za kazdym
    razem sprzedawca na BP na widok tej karty komentuje to krotko
    1. " oj pierwszy raz ja widze" albo
    2. "zbiera pan punkty ? jesli tak to najpier karte BP a potem CITI "
    3 "nigdy tego nie robilem" - czyli nie przyjmowalem naleznosci i naliczalem
    punktow....

    Jezeli w kwestii naliczania punktow przez CITIBANK nie powinno byc problemow
    , 5zl = 1 pkt ....chociaz na wyciagu w tym temacie nie ma ZADNEJ INFORMACJI,
    to z naliczaniem jednoczesnym punktow dodatkowych za zakupy specjalnie
    premiowane :benzyna, napoje, plyn do spryskiwaczy smie uwazac , a nawet
    jestem pewny, ze uzytkownicy kart CITI-BP traca przez niedoszkolony personel
    (ze szkolenia byly to wiem, ale pewnie pojechal na nie kierownik stacji i
    zamiast sie uczyc podrywal kolezanki)

    zalecam wiec ostroznossc... kiedys w erze wielkich kombajnow audio =
    polaczenie radia z gramofonem, mowilo sie, ze dziala albo jedno albo
    drugie... zawsze cos jest zepsute, w Motokarcie CITI -BP jest analogicznie

    reasumujac uwaga na ten wynalazek

  • 2. Data: 2004-01-13 08:23:39
    Temat: Re: [KK] Motokarta CITI - BP - co za amatorstwo???
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Damian"
> [...]
    > 2. "zbiera pan punkty ? jesli tak to najpier karte BP a potem CITI "
    > 3 "nigdy tego nie robilem" - czyli nie przyjmowalem naleznosci i naliczalem
    (...........)
    > reasumujac uwaga na ten wynalazek

    a moze ten sprzedawca ma po prostu sklerozę :-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-01-13 08:32:13
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Damian"
    > (...........)
    >
    > a moze ten sprzedawca ma po prostu sklerozę :-))
    > *** blad ***
    raczej Ci... mimo , ze 3/4 transakcji to ta sama stacja BP trafiam na
    roznych ale zaskoczenie ich jest porownywalne...
    zalamka

  • 4. Data: 2004-01-13 10:15:20
    Od: "KK" <n...@n...com>

    > zalecam wiec ostroznossc... kiedys w erze wielkich kombajnow audio =
    > polaczenie radia z gramofonem, mowilo sie, ze dziala albo jedno albo
    > drugie... zawsze cos jest zepsute, w Motokarcie CITI -BP jest analogicznie

    Co to jest Motokarta? :) Ja tam nie widzę problemu. Kupujesz co chcesz
    kupić, podajesz kartę BP PartnerClub, sprzedawca nabija Ci punkty. Na koniec
    podaje kwotę i prosi o kasę/kartę. Wtedy podajesz Visę Citi/BP i płacisz. I
    dopiero tu się mogą pojawić opory - ale punkty na karcie BP już masz. Teraz
    krótki wykład, że to zwykła karta Visa i już.

    Pzdr
    KK

  • 5. Data: 2004-01-13 10:26:54
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    Teraz
    > krótki wykład, że to zwykła karta Visa i już.
    oporow nie bedzie ... bo np Pan wczoraj byl nieswiadomy co to za karta...
    to zrobilem wyklad przed zamiast po...dzwonilem na infolinie, jedynie z
    jednej wizyty na BP mam punkty.... po reszcie nie ma sladu , reklamujemy....

    a po to wyrobilem motokarte CiTI-BP aby miec jedna w portfelu a nie
    dwie...visa i BP
    nie jestem z tych co kolekcjonuja kazda forme plastiku w portfelu

    system moze dzialala. ale brak uswiadomienia pracownikow wysypal caly system
    w praktyce

  • 6. Data: 2004-01-13 10:37:07
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Damian" <...@...pl> wrote in message news:bu0h2u$m1s$1@news.onet.pl...

    > a po to wyrobilem motokarte CiTI-BP aby miec jedna w portfelu a nie
    > dwie...visa i BP
    > nie jestem z tych co kolekcjonuja kazda forme plastiku w portfelu

    ROTFL! :)

    > system moze dzialala. ale brak uswiadomienia pracownikow wysypal caly
    system
    > w praktyce

    Ja widzę brak uświadomienia klienta :))) Jak chcesz to załatwić jedną kartą?
    Nie ma dziwne, że pracownik zbaraniał :)

    Pozdrawiam
    KK

  • 7. Data: 2004-01-13 11:18:20
    Od: "Damian" <...@...pl>

    > Ja widzę brak uświadomienia klienta :)))
    klienta???
    >Jak chcesz to załatwić jedną kartą?
    oj widze, ze masz tyly ...jak nadrobisz to uznasz ze byles niedoinformowany,
    tak sie sklada, ze mozna jedna karta... i zaplacic i zbierac na niej punkty

    > Nie ma dziwne, że pracownik zbaraniał :)
    tak jak ty przed chwila

    > Pozdrawiam
    > KK

    tez pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-01-13 11:50:30
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "Damian" <...@...pl> wrote in message news:bu0k3b$hmc$1@news.onet.pl...
    > oj widze, ze masz tyly ...jak nadrobisz to uznasz ze byles
    niedoinformowany,
    > tak sie sklada, ze mozna jedna karta... i zaplacic i zbierac na niej
    punkty

    Jeśli rzeczywiście tak to biję się w pierś. Zrozumiałem z listu, ze
    pracownik nie akceptował do płatności karty VISA/BP i dziwił się co to jest.

    Pozdrawiam
    KK

  • 9. Data: 2004-01-13 19:44:42
    Od: Sebol <l...@s...pl>

    Damian wrote:

    > reasumujac uwaga na ten wynalazek

    mala dygresja
    tez sie zastanawialem na ktory z programow lojalnosciowych postawic ale
    jakbym nie liczyl to w miare wzrostu ceny paliwa (na co sie zanosi)
    karta BP-Citi jest coraz mniej atrakyjna w porownianiu z orlenem (PKO
    BP) gdzie obowiazuje przelicznik kwotowy.

    --
    l...@s...pl

  • 10. Data: 2004-01-14 06:52:18
    Od: "Damian" <...@...pl>

    Uzytkownik "Sebol" <l...@s...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > karta BP-Citi jest coraz mniej atrakyjna w porownianiu z orlenem (PKO
    > BP) gdzie obowiazuje przelicznik kwotowy.

    masz racje, w drodze do pracy minalem 5 stacji BP..... PB95 po 3,57
    i to nadal tylko jeden punkt hehe