    From: "Damian" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [KK] Motokarta CITI - BP - co za amatorstwo???
    Date: Tue, 13 Jan 2004 11:26:54 +0100
    Sender: x...@o...pl@62.233.204.46

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:bu0gfr$5cs$1@news.polbox.pl...

    > Co to jest Motokarta? :) Ja tam nie widzę problemu. Kupujesz co chcesz
    > kupić, podajesz kartę BP PartnerClub, sprzedawca nabija Ci punkty. Na
    koniec
    > podaje kwotę i prosi o kasę/kartę. Wtedy podajesz Visę Citi/BP i płacisz.
    > dopiero tu się mogą pojawić opory - ale punkty na karcie BP już masz.
    Teraz
    > krótki wykład, że to zwykła karta Visa i już.
    oporow nie bedzie ... bo np Pan wczoraj byl nieswiadomy co to za karta...
    to zrobilem wyklad przed zamiast po...dzwonilem na infolinie, jedynie z
    jednej wizyty na BP mam punkty.... po reszcie nie ma sladu , reklamujemy....

    a po to wyrobilem motokarte CiTI-BP aby miec jedna w portfelu a nie
    dwie...visa i BP
    nie jestem z tych co kolekcjonuja kazda forme plastiku w portfelu

    system moze dzialala. ale brak uswiadomienia pracownikow wysypal caly system
    w praktyce