  • 11. Data: 2005-01-10 16:30:26
    Temat: Re: KK Mbanku (VE) - pytanie...
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Glenn
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Wiesz co?

    Wiem, już mnie uświadomiłeś.
    Płaska...

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 12. Data: 2005-01-10 19:00:48
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    A można, można to dla Twojej wygody,
    Zawsze możesz kartę 'podładować'
    dlatego ten limit jest większy niż przyznany limit kredytowy.
    A może by tak pomoc przeczytać?
    https://form.mbank.com.pl/pomoc/kk/limity-k1.html

    > Wybrać można, ale w ten sposób łamie się umowę z bankiem.
    Że jak?
    A który to konkretnie punkt umowy,
    jesli wolno spytać?;-)

    ps. sorry za 2w1, nie chce mi sie 2x pisać ;-)

  • 13. Data: 2005-01-11 08:45:34
    Od: "ktr" <k...@o...pl>

    > mBank nie ma z tym nic wspólnego - to dotyczy wszystkich kart i wszystkich
    > banków.

    Z tym akurat nie, ale zaskakuje mnie innymi rzeczami (np pobieranie wyzszych
    odsetek od kredytow niz powinien)..

  • 14. Data: 2005-01-11 09:20:35
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Z tym akurat nie, ale zaskakuje mnie innymi rzeczami (np pobieranie wyzszych
    > odsetek od kredytow niz powinien)..

    Dobre, dobre :-)

    Jacek

  • 15. Data: 2005-01-11 09:31:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Z tym akurat nie, ale zaskakuje mnie innymi rzeczami (np pobieranie
    > wyzszych odsetek od kredytow niz powinien)..

    ??? Jakiś przykład?

  • 16. Data: 2005-01-14 11:27:57
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-10 17:30, Pan/Pani Henryk "Plumski" Plumowski napisał(a)
    co następuje:

    > Wiem, już mnie uświadomiłeś.
    > Płaska...

    To ja od siebie dodam: Glenn to dziewczyna ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair