Finanse

Finanse - porady

1. Data: 2005-01-10 13:20:15
Temat:godziny ksiegowania przelewow - mutibank
Od:"r-a-d" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Domyslam sie ze to czesto poruszany temat, ale w archiwum znalazlem tylko
informacje na temat godzin ksiegowania przychodzacych/wychodzacych przelewow
z mBanku. Orientuje sie ktos jak to wyglada w wypadku multibanku?

2. Data: 2005-01-10 13:31:44
Temat:Re: godziny ksiegowania przelewow - mutibank
Od:Kamil Jońca <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

on 2005-01-10 14:20 r-a-d said the following:
> Domyslam sie ze to czesto poruszany temat, ale w archiwum znalazlem tylko
> informacje na temat godzin ksiegowania przychodzacych/wychodzacych przelewow
> z mBanku. Orientuje sie ktos jak to wyglada w wypadku multibanku?

Nie wysiliłeś się.
http://pf.multibank.pl/mbfaq?z=przelewy&t=krajowe#15
965

KJ

Kontakt JID: k...@j...aster.pl

3. Data: 2005-01-10 13:33:13
Od:Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-01-10, r-a-d <c...@p...onet.pl> wrote:
> Domyslam sie ze to czesto poruszany temat, ale w archiwum znalazlem tylko
> informacje na temat godzin ksiegowania przychodzacych/wychodzacych przelewow
> z mBanku. Orientuje sie ktos jak to wyglada w wypadku multibanku?

12,15,18:15

--
Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

4. Data: 2005-01-10 13:33:30
Od:Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2005-01-10, r-a-d <c...@p...onet.pl> wrote:
> Domyslam sie ze to czesto poruszany temat, ale w archiwum znalazlem tylko
> informacje na temat godzin ksiegowania przychodzacych/wychodzacych przelewow
> z mBanku. Orientuje sie ktos jak to wyglada w wypadku multibanku?

Wychodzące:
5:55,9:55,13:25

--
Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

5. Data: 2005-01-10 20:27:37
Od:Markus Sprungk <z...@c...cy> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Jurczuk napisał(a):

> 12,15,18:15

Właśnie to jest dziwne z tą ostatnią godziną. Sprawdzam np. stan konta o
godzinie 19.00 i nie ma wpływu a sprawdzam po 23.00 i jest

Wynika z tego, że powinien być widoczny przy sprawdzaniu o 19.00 a nie jest

*ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
*GG-1447098*