  • 1. Data: 2005-01-10 11:46:02
    Temat: Syndrom 10-tego
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    A podobno syndrom "10-tego każdego m-ca" był już uleczony w mBanku ;)

    Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego serwisu
    transakcyjnego.
    Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa za 10 minut. Jeśli
    pozostaniesz na tej stronie Twoja przeglądarka automatycznie wyświetli formatkę
    do logowania po upływie 10 minut, pod warunkiem, że logowanie będzie możliwe.
    Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania serdecznie
    przepraszamy.

  • 2. Data: 2005-01-10 12:10:04
    Temat: Re: Syndrom 10-tego
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania serdecznie

    Nie potwierdzam: godzinę temu i przed chwilą bez problemów.
    Co nie znaczy, że Ci się to nie przytrafiło...

    Jacek

  • 3. Data: 2005-01-10 12:31:19
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2005-01-10 13:10 Jacek said the following:
    [..]

    > Nie potwierdzam: godzinę temu i przed chwilą bez problemów.
    > Co nie znaczy, że Ci się to nie przytrafiło...

    Mi też się przytrafiło.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2005-01-10 12:39:21
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

    > Nie potwierdzam: godzinę temu i przed chwilą bez problemów.
    > Co nie znaczy, że Ci się to nie przytrafiło...

    Wlasnie sie chcialem zalogowac....

    Logowanie do systemu przejściowo niemożliwe
    Pomoc

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2005-01-10 12:41:57
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Mi też się przytrafiło.

    2:1 - to już jest (?) statystyczna prawidłowość - znaczy jest coś na rzeczy :-)

    BTmBank dzisiaj zrezygnowałem z eMKarty - pamiętajcie, że trza to zrobić 45
    przed u.t.w.k. - ledwo zdążyłem :-)

    Jacek

  • 6. Data: 2005-01-10 12:42:50
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Radoslaw P." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
[...]

    godz.13.40 - potwierdzam

  • 7. Data: 2005-01-10 13:57:55
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego
    > serwisu
    > transakcyjnego.

    Teraz jest jeszcze lepszy txt:

    Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu mBanku.
    Aktualnie system transakcyjny mBanku nie obsługuje operacji zewnętrznych. Z
    tego względu nie jest możliwe zarządzanie rachunkami. Za niedogodności
    związane z zaistniałą sytuacją bardzo przepraszamy.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 8. Data: 2005-01-10 18:45:33
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie potwierdzam: godzinę temu i przed chwilą bez problemów.
    > Co nie znaczy, że Ci się to nie przytrafiło...

    najgorzej ok 16-tej