  • 1. Data: 2005-01-10 10:57:01
    Temat: Multibank - uwaga - opozniona o 23 minuty publikacja kursow walut
    Od: "Newbie" <n...@n...com>

    Witam,

    Dla osob posiadajacych konta walutowe w Multibanku ku przestrodze.
    Kursy na stronie:
    http://www.multibank.pl/oferta/notowania.jhtml

    publikowane sa z 20-25 minutowym opoznieniem.

    Tak bylo np dzisiaj. O godzinie 11:22 sprawdzilem kursy
    i skup USD byl po 3,0924 tabela nr 006/01 /2005

    W tej samej chwili dokonalem wymiany walut za pomoca WWW
    (przelew z konta USD na PLN) i okazalo sie ze zostal zastosowany kurs
    3,0727.

    Poinformowalem o tym konsultanta na MultiCzacie.

    Pozniej sprawdzalem strone z notowaniami co minute i NIE BYŁA
    ona aktualizowana aż do godzinu 11:45.

    Przypuszczam, ze mogloby to trwac dluzej gdybym nie moje "zwrocenie uwagi".

    Od konsultanta na multiczacie otrzymalem informacje,
    ze "informacje o obowiazujacym w danej chwili kursie
    mozna uzyskac telefonicznie lub w placowce".
    Na pytanie "po co jest w takim razie informacja o kursach na stronie WWW"
    juz nie otrzymalem odpowiedzi.
    Nie otrzymalem tez odpowiedzi na pytanie:
    "czy konsultant podajac kurs telefonicznie daje gwarancje kursu dla transakcji ktora
    odbedzie sie np.
    w ciagu 1-minuty"

    Pozdrowienia,
    Newbie

  • 2. Data: 2005-01-13 12:23:57
    Od: "Newbie" <n...@n...com>

    Witam ponownie,

    No, musze powiedziec ze jestem pod wrazeniem.
    Multibank zareagowal na moje zgloszenie bardzo pozytywnie.

    Przyznali, ze opoznienie w publikacji kursow na stronach WWW nie powinno miec
    miejsca,
    przeprosili i obiecali zwrot roznicy.

    Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.

    Pozdrowienia,