  • 1. Data: 2005-01-10 13:05:31
    Temat: mBank - problemy z zalogowaniem
    Od: Tomato <z...@w...pl>

    Na stonie sajtu transakcyjnego wyświetlila mi sie formatka o
    niemożliwości zalogowania... cóż znowu awaria

  • 2. Data: 2005-01-10 13:14:18
    Temat: Re: mBank - problemy z zalogowaniem
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Wałgus wrote:
    > też próbowałem i to samo :( Może dwie osoby jednoczesnie nie mogą ?
    > ;))) W.

    Zrobiła się "kolejka do okienka" :-))) Ja się zalogowałam, ale straaaasznie
    wolno to chodzi.

  • 3. Data: 2005-01-10 13:15:56
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2005-01-10 13:37:44
    Od: "Xerox" <X...@o...pl>

    Moze wlasnie ktos nam sie dobiera do pieniedzy?

  • 5. Data: 2005-01-10 13:38:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Xerox wrote:
    > Moze wlasnie ktos nam sie dobiera do pieniedzy?

    Raczej nie :-) Zdechło całkiem a komunikat wygląda teraz tak:

    "Przepraszamy, ale obecnie nie można zalogować się do systemu mBanku.
    Aktualnie system transakcyjny mBanku nie obsługuje operacji zewnętrznych. Z
    tego względu nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.

    Za niedogodności związane z zaistniałą sytuacją bardzo przepraszamy. "

  • 6. Data: 2005-01-10 13:42:08
    Od: "Xerox" <X...@o...pl>

> [...]
    > tego względu nie jest możliwe zarządzanie rachunkami.
    >
    > Za niedogodności związane z zaistniałą sytuacją bardzo przepraszamy. "

    A pod tym haslo, ktore mnie rozwala:
    "Zatwierdz"

  • 7. Data: 2005-01-10 13:43:38
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A pod tym haslo, ktore mnie rozwala:
    > "Zatwierdz"

    To jest nawet logiczne. Jak zatwierdzisz i zadzwonisz z pyskiem na mlinię,
    to Ci powiedzą - "no przecież Pan zatwierdziłeś, to co się Pan czepiasz"
    ;-)))

  • 8. Data: 2005-01-10 14:10:13
    Od: "beginner" <b...@o...pl>

    To zatwierdź jest pod "Za niedogodności związane z zaistniałą sytuacją
    bardzo przepraszamy."
    Czyli można zatwierdzić przeprosiny, lub się obrazić...

  • 9. Data: 2005-01-10 14:37:46
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-01-10 14:42, Pan/Pani Xerox napisał(a) co następuje:

    > A pod tym haslo, ktore mnie rozwala:
    > "Zatwierdz"

    Teraz już nie ma zatwierdź, proszą tylko o cierpliwe zaczekanie ok. 10
    minut ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 10. Data: 2005-01-10 14:43:26
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Human Being
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Teraz już nie ma zatwierdź, proszą tylko o cierpliwe zaczekanie ok. 10
    > minut ;-)

    U mnie już chodzi.
    15:43

    --