  • 1. Data: 2005-01-10 15:40:29
    Temat: KK Mbanku (VE) - pytanie...
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    W opcji parametry jest mozliwosc zmiany limitu (trans, bezg, got., wyplaty z
    bankomatu). Zmienilem sobie limit, ale nie wiem czy to juz wszystko... Czy
    bank nie chce jakichs dodatkowych dokumentow? Troche to dziwne, aby mozna
    samemu tak znaczaco zmieniac limit kk (max do 5000 dla VE)...

    Pozdrawiam

    Baton

  • 2. Data: 2005-01-10 15:50:09
    Temat: Re: KK Mbanku (VE) - pytanie...
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Baton wrote:
> [...]
    > wszystko... Czy bank nie chce jakichs dodatkowych dokumentow? Troche
    > to dziwne, aby mozna samemu tak znaczaco zmieniac limit kk (max do

    Zmieniłeś sobie limity transakcyjne, ale nie limit kredytu.

  • 3. Data: 2005-01-10 15:56:34
    Od: "ktr" <e...@n...dziala>

    > Zmieniłeś sobie limity transakcyjne, ale nie limit kredytu.

    Pozatym nie wiem, czy nie da sie przypadkiem (nie probowalem) przekroczyc
    przyznanego limitu i wejsc na debet na KK...
    Logicznie patrzac nie bedzie to mozliwe, ale ostatnio mBank mnie coraz
    bardziej - niestety negatywnie - zaskakuje....

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2005-01-10 16:01:14
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Glenn
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Zmieniłeś sobie limity transakcyjne, ale nie limit kredytu.

    Wybrać można, ale w ten sposób łamie się umowę z bankiem.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 5. Data: 2005-01-10 16:02:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wybrać można, ale w ten sposób łamie się umowę z bankiem.

    To zdradź jak można "wybrać" plaskaczem? Pomijąc oczywiście przekroczenie
    przyznanego limitu w związku z róźnicami kursowymi.

  • 6. Data: 2005-01-10 16:05:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pozatym nie wiem, czy nie da sie przypadkiem (nie probowalem)
    > przekroczyc przyznanego limitu i wejsc na debet na KK...

    Da się - przy płatnościach w innej walucie, gdy już zbliżyłeś się do limitu
    kredytowego a kurs będzie taki, że kwota przekroczy limit. Da się też kartą
    wypukłą przy odrobinie "szczęscia" płacąc w POSie z ustawionym
    floor-limitem>0 .

    > Logicznie patrzac nie bedzie to mozliwe, ale ostatnio mBank mnie coraz
    > bardziej - niestety negatywnie - zaskakuje....

    mBank nie ma z tym nic wspólnego - to dotyczy wszystkich kart i wszystkich
    banków.

  • 7. Data: 2005-01-10 16:05:38
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <k...@O...fm> napisał w
    wiadomości news:cru8tg$p7v$1@news.onet.pl...
    > Zmieniłeś sobie limity transakcyjne, ale nie limit kredytu.
    >
    > Wybrać można, ale w ten sposób łamie się umowę z bankiem.

    Nic lamac nie zamierzam, ale zdziwila mnie troche ta opcja i jej
    'dostepnosc'...
    Myslelm ze moge sobie zmienic limit bo taki dobry ze mnie klient ;-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 8. Data: 2005-01-10 16:06:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nic lamac nie zamierzam, ale zdziwila mnie troche ta opcja i jej
    > 'dostepnosc'...

    A co dziwnego w tym, że możesz sobie zmieniać limity transakcyjne? Dzięki
    temu możesz sobie np. w kredytówce "wyłączyć" internet i włączać tylko przy
    dokonywaniu transakcji.

    > Myslelm ze moge sobie zmienic limit bo taki dobry ze mnie klient ;-)

    Transakcyjny możesz będąc nawet "złym" :-)))) Oczywiście w ramach limitu
    kredytowego.

  • 9. Data: 2005-01-10 16:18:17
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Glenn
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > To zdradź jak można "wybrać" plaskaczem? Pomijąc oczywiście
    > przekroczenie przyznanego limitu w związku z róźnicami kursowymi.

    Kredytowe autoryzują online?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 10. Data: 2005-01-10 16:25:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Kredytowe autoryzują online?

    Wiesz co? Może coś najpierw poczytasz o kartach zanim napiszesz?
    Przepraszam, że na Ciebie "napadam", ale nie mam ochoty wypisywać
    dłuuugaśnych postów nt. podziału kart, autoryzacji itp. - to wszystko już
    było na grupie i jest w popularnych serwisach. W każdym razie: kredytowość
    lub nie nie ma tu nic do rzeczy.