  • 1. Data: 2013-03-29 19:22:43
    Temat: KK Mastercard World z citi- limity
    Od: ketiv <w...@g...com>

    witajcie!

    pytanie do posiadaczy Mastercard World z CitiBank nie posiadajacych tam konta- czy
    jest mozliwosc ustawiania wlasnych limitow na ilosc i wielkosc wyplat z bankomatow,
    transakcji karta itp?

  • 2. Data: 2013-03-29 19:44:30
    Temat: Re: KK Mastercard World z citi- limity
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 29 marca 2013 19:22:43 UTC+1 użytkownik ketiv napisał:
> [...]
    jest mozliwosc ustawiania wlasnych limitow na ilosc i wielkosc wyplat z bankomatow,

    Nie.

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2013-03-29 21:23:05
    Od: W <w...@w...pl>

    luc wystukał, co następuje:

    > Nie.

    Hm, coś mi się kołacze po głowie, że jednak tak, ale tylko wia czynnik
    białkowy? Przez analogię do innych ich KK, w międzymordziu we-we-we nie ma,
    ale zBOK grzecznie zmienia limity... (co jest ciut kretyńskim, bo bank na
    korbkę gdzie wszystko trzeba via inforlinia...)