  • 1. Data: 2013-03-29 16:57:30
    Temat: Aliorbank a adres właściciela przy przelewach
    Od: pszym2s2 <f...@f...pl>

    Cześć,

    Od niedawna jestem posiadaczem konta w AliorBank i już pierwsza wtopa.

    Mianowicie, u odbiorców moich przelewów nie jest wyświetlany mój adres
    zamieszkania. Wyświetlany jest tylko nr konta, imię i nazwisko.

    W panelu przy moich danych, rzeczywiście jest pusto przy adresie stałym.
    Jest możliwość podania adresu korespondencyjnego. Podałem, lecz nadal u
    odbiorców jest adres niewyświetlany.

    Czy da się to zmienić jakoś, czy ten AliorBank "tak ma" i nic z tym nie
    poradzę?

    TIA

    --
    pszym2s2